mandag 1. desember 2008

1. søndag i advent...?






















Fyrste søndag i advent feirte me i dag. Trur me blir tilgitt litt feiring på etterskudd...? Søndagen vart nemleg brukt til massefotografering i studio, av kjekke og skjønne ungar på Halsnøy.


Kjøpte ny stjerna i dag, og har fått ho opp! Adventstaken er også på plass. Lovande...njaaa?
Kalenderen frå i fjor er ikkje på plass, heller ikkje så mykje anna som minnar om advent eller jul. Til helga skal da ordnast (trur eg), for denne veka blir jobbetravel! God mandag!

9 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Det ordner seg for snille jenter, såklart du blir tilgitt... lykke til med all jobbingen!!

Anonym sa...

heisann bodil og takk for i går =) eg gleder meg til å sjå bilda av dåpsjenta vår! tusen takk for at du tok bilder, du e ein knupp =)

må også bare sei at du treng nok ikkje stresse med jul og advent, for sånne englar som deg finn me ikkje så mange plassar...
Så igjen: tusen takk!

STOR klem fra IT =)

MeyBiMe sa...

Jeg også håper på en roligere helg...nå til helgen!!!!
Her er mye som skulle ha vært gjort også!!!! Men helgen ble for travel :-)

rod i hob sa...

Godt å hørra at de e andre som e seint ute me å feira fysste søndag i advent! Kansje en liten trøst for deg at eg ikkje har komt så langt endå??? Men mi trøst e at eg iallefall fått pakke-kalender og kattakalender på veggen (Takke væra ei snille mor :-) Satse på at julaftå kjeme den 24. som vanlig, sjøl om eg IKKJE har tennt lys endå :-) Ha en fortsatt fine kveld!

Guttemamma sa...

Du kommer nok i mål skal du se!!

Therese sa...

Jeg ligger litt på etterskudd når det gjelder denne adventpynten selv jeg, så da er vi hvertfall to ;)

Smineset sa...

Det blir sikkert jul til slutt! ;-)

Skjønner at du har hatt det travelt. Leste bladet på nett og det var utrolig mange flotte bilder. Du er flink!

Ønsker deg en strålende dag! ;-)

Anonym sa...

joda Jula kommer med eller uten stjerner, kalendre, staker og julegardiner. Og her i huset kommer det og litt etter hvert. Jeg mangler DEN adventsstaken, må bare finne den i butikkenførst:)
ha en fortreffelige adventstid

Henriette sa...

Ingen ting å stresse med. Det er trass alt tre søndagar til før jul, og uansett kva me får gjort og ikkje gjort vert det jul likevel:) Det viktigste er å ikkje stresse så mykje før jul, at ein er utsleten når jula kjem;)

Ha ein flott dag.
Klem:)