mandag 3. november 2008

More MollyMo





































I dette innlegget lovte eg å visa meir av den flotte butikken, MollyMoHeiane Storsenter. Her er dermed fleire bilete av både klede og skilting. Eg har diverre ikkje designa kleda, men BO design & foto har stått for design av logo og skilting, innvendig og utvendig i butikken. Folien som eg har fått produsert til vindaugo, er frosta m/sølvspetter. Dette for å gi butikken eit eksklusivt preg, samstundes som ein slik type folie slepp lyset gjennom. Skiltet over kasse, pluss over inngang er i utfrest aluminium.
Så dykk som bur for langt vekk frå Stord, dykk får "vindushoppa" gjennom desse bileta!

Ha ein gode kveld!

12 kommentarer:

mali-mo sa...

Stiiilig, du ;) Den der frostingen, har du/de fått det laget et sted eller..? Er det etset glass eller maling, eller folie? Vet du? Var flott, syns jeg nemlig:)

Her er det eksamensinnspurtslesing. Sukk. Dumme meg med altfor mye pågangsmot og noen ganger altfor optimistisk syn på hvor mange timer et døgn har ;) Kjøkkenet snegler seg saaakte fremover, vi gjør stadig mindre og snekkeren stadig mer, hehe.

Skal til Fitjar om etpar uker men vet ikke om det blir tid til kaffikopp da, men skal over igjen ii starten av desember, så vi kan jo se det an da kanskje?

Ønsker deg en knallfin uke ;)

Guttemamma sa...

Å, her var det jammen mye fint! Ser ut som du trives med det du jobber med...:-)

tinemor sa...

Stilig logo!!

Fire Hjerter sa...

Må si du lyktes med å gi det et ekslusivt preg. Kjempestilig logo. Likte også godt skiltet over inngangspartiet.
Ser av klærne i butikken at julebordsesongen nærmere seg...

MeyBiMe sa...

Rålekkert!!!!
Utrolig flott denne logoen du har laget her!!!!!
Den oser av stil og eksklusivt!!!
Du er dyktig til fingerspissene :-)
Men som sagt før....jeg elsker alt du lager og gjør jeg Bodil!!!
Du er knall dyktig!!! Og det mener jeg virkelig!!! Jeg har selv vært borti grafisk design...og du ruler :-)
Go Girl!!!
Ha en heidundrende fin uke :-)

Liv Elin sa...

Så mange flotte bilder fra butikken....får visst jammen ta meg en tur innom der , neste gang jeg skal til Stord`n ! :)

Ha en herlig mandagskveld !

Tante Mimmi sa...

stiiilig! Lekkert!
Kjøpa den du no då!;)

Magdalena sa...

heia...
ja dette var beint fram ein storbyprega butikk på sjølvaste heiane...
har tråkka mine barndommssko 3 km derifrå...
byen var langt vekke då,- men har satt sitt preg der i skogen....
nydelige lita tulle som skulle til kyrkje!
og rune belsvik sine bøker er latter og humør og veldig koselig,- Dustefjerten er favoritt blant mine store døtre...

rommetveit skule,- så koselig å lesa navnet... (tanteungane mine går der...)
er der på øya iblant, men artig å lesa gjennkjennande ting-
klem og takk for titten¨¨

BO sa...

Tante Mimmi, ryktene om dens død er sterkt overdrevet! :-)

Charlotte - FO² sa...

Rååålekkert!!! Utrolig fin logo og bra jobbet. ekslusivt er det! :)

Astrid sa...

Verkeleg stilig Logo, og som fleire har påpeika; ein logo med eksklusivt preg!
Du kan vere stolt av denne jobben!
Flotte og innbydande bilete også, kunne godt tenkje meg endå meir enn vindaugsshopping etter å ha kika på desse bileta:)
Ha ein fin dag!

Bo med Lena sa...

Du skal ikke se bort i fra at forfallet gir litt gråt også, og ikke bare grått:))

Jeg har nå booket time hos en ny frisør og har planer om å tilbringe flere timer der!! Sa jeg trengte det meste; farging, striping, klipp osv. Da blir nok mor sveisen igjen..og ikke minst mye blidere:)

Så gøy at noen har funnet meg via linken din! Der ser du, det er gull verdt. Håper hun var fornøyd også da.

Lykke til med frisørtimen du også.