fredag 21. november 2008

Anbefalast!
























I dag var denne annonsa på trykk i avisa Kvinnheringen.
Annonsa er laga av BO design & foto, for denne utrulig kjekke butikken!
Sæbøvik Gåver & Leiker skal ha langope kvar mandagskveld, noko som er kjekt for mammer som vil handla julegåver i ro og mak. Men det går faktisk an å handle der om dagen også, utan redsel for at miniputten knuser for tusenvis av kroner. Sæbøvik Gåver og Leiker er også ein leikebutikk, tilknytta BRIO. Derfor er det sklie og "ballbinge", samt togbord som ungane kan leike med. Veldig greit å putta mamma sin vesle sjørøvar (som klarte å detta oppi ein vask i går!?) oppi ballbingen...
Butikken er absolutt til å anbefala! På da varmaste! Den har sjarm, flotte varer, er oppdatert på trender, gir inspirasjon og er rett og slett koselig. Nett ein sånn nisjebutikk som eg, og sikkert du, likar! :-)

6 kommentarer:

mali-mo sa...

Hei du Posen ;) Hehe, nei du har selvsagt rett, men eg er hååååpløs når det gjelder å springe til legen. Først skal eg nemlig stille diagnosen sjøl, og finne ut hvilken medisin jeg egentlig trenger...og SÅ kanskje...


Men no er det to antibiotikakurer på tre uker og sånt liker jeg ikke ;) Men har igrunnen kommet til det punktet at bare jeg blir frisk så er ikke noe så nøye ;)

Julekoselig annonse du har laget ;) har ikke fått beveget meg sørover enno, men eg kommer meg nok avgårde den retningen tilslutt;) Har jo tantebarna som må få julegaver om ikkje annet ;)

God helg til deg Bodil!

Emmeline sa...

Høres altså så KNALLKJEKT ut med Sæbøvik gaver. Så at de hadde lagt ut dette bildet på bloggen sin og jeg tenkte med seg selv at en SÅNN stilig annonse, vel det kan vel ikke være noen andre enn...? BO...Kan det?? Og det kunne det ikke! Stilig med godjul båndet rundt;)

I går var jeg så eplekjekk og minnet meg selv om mitt berømmelige kjøpeforbud. Og i dag; Ja da glemte jeg hele forbudet og gikk amok i juleutstyr til kjøkkenet. Håpløst!!! Men likevel ganske gøy....Så da får man bare vente til fotolyset entrer huset og så skal jeg jammen santen vise frem årets nykommere innen julepynt til kjøkken;) Ha en fin fin fredagskveld- Her synger Emmelinemannen sammen med Beat for Beat og Emmelinebarna lager snømann, med agurknese siden vi er tom for gulrot. Veldig økologisk look på den grønne nesen kan jeg love;)

Guttemamma sa...

Hvorfor anbefaler ingen noen slike butikker i mitt distrikt...++

hvorfor ikke... sa...

Hæææærliig! Så flott annonse, BO! DU er jommen meg flink...jeg vil også dit!...litt lang vei, da;I

Ønsker deg en god og koselig helg!
smil Torunn

rod i hob sa...

Heia!
Kjempeflotte annonse :-) Kreativ du e! Eg har jammen ikkje langt vei til den butikken -kansje eg faktisk må ta meg enn tur!! Bare synd at eg nesten e ferdig me julagavane :-( (Dei e de jo LOV å shoppa..) I ettemiddag ska eg på borddekking på Stemning -glede meg :-) God helg!!

Jeanette Hornbeck sa...

Kanonfin annons, riktigt inbjudande.
Du är grymt duktig!
Ha en trevlig helg
/Jea