tirsdag 3. juni 2008

Clematis



9 kommentarer:

Den gode feen sa...

Stakkars blomst, den når ikkje ned i vatnet :) Nydelege bilete. Her er det fullt kjør med ungar i dag også. Nå har eg smørt inn heile nabolaget i solkrem, styla dei på håret og gitt dei lunsj på terassen... Kjekt men stress, hehe. Klem

Anna sa...

Åh, så fine. Tenkte først og frems på fotografiene – nydelige toner i bildet – men blomsten er jo óg kjempefin!
Anna

hannemor sa...

Hei...ser du har vært i Stavanger..du den gode feen skulle ha kommet innom meg vet du..har butikk i Gamle stavanger!! ((:

Nyyyydelige bilder på bloggen din!

I eit hus i ein dal sa...

Heisann!
Har kikka på bloggen din nokon gonger, kjempefin:)
Vakkert bilete av vakker klematis..

anneskreative sa...

Hei!
Vakre toner du har fått fra i bildet,,,,og Clematisen er jo en vakker blomst.
Kos deg i sommerkvelden.
Anne

Dans på roser... sa...

Mmmmm...

tinemor sa...

Vakkert!

Karna sa...

Herlige bilder, ikke minst av sjørøvaren....kan du skjønne hvorfor de tar på seg støvler?? Må jo være like enkelt å trå inn i noen sandaler, men neida....

Her har skriveren kollapset, laget store greier med massebilder som jeg skulle slå i bordet i morgen, men nå får jeg ikke printet ut noen verdens ting....har lovet å komme å fikse, men herregud så forbannet jeg kan bli av slikt altså...

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ahhh UNDERBART vackert!!!

Clematis som snittblomma har jag aldrig tänkt på...

Klemmer i fleng