tirsdag 14. juli 2009

Wedding week: Forlovarar!



Wedding week er vel over, men kjeme med små drypp likevel!
Har fått så mange kjekke tilbakemeldingar frå vordande bruder om
at dette er veldig kjekk inspirasjon. Viss det gledar andre, så synes
jo eg at det er ekstra kjekt!
Her er bilete frå tre ulike bryllaup.
Brudepar og forlovarar!
Ofte synes eg at denne delen av fotograferinga blir ein
"pust i bakken", der brudeparet får litt å drikka og me
har det løye. Rett og slett bilete der me kan tulla litt!
:-)
Ser at trenda blir fleire forlovarar pr. person.
Eg trur eg måtte hatt 5!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte og festlige bilder!! Liksom mer naturlge og mindre alvorstyngede enn bryllupsbildene vanligvis er!

Anonym sa...

Hei Bodil!

Du er så knallandes flinke! Eg er imponert over alle fine bilder du tar!

Snart er det vår tur; eg gledar meg masse! Det har gått nåken år sidan sist oppdrag då du lokka med skuleboller i kinosalen og iskalde "shoot" på Kipphaugen...:-)

Klem frå Ingrid

IfraLahell sa...

Så deilig,uformell stemning. Bilde nr 2 er helt klart min favoritt. Flott med brudebilder på bloggen din- selv for oss som ikke skal gifte oss :)

Vibeke sa...

JIPPI, enda en wedding week!

Tusen takk for koselige ord inne hos meg :)

Tina sa...

Superfine bilder, helt anderledes enn andre forloverbilder, du er superflink, likte virkelig oppsettet og bildene dine denne gangen også!!! Ha en fortsatt fin sommer. Klæm

mi-rachel sa...

så kjekt at du deler med oss!
kule vinkler på bildene.

lena sa...

...herlige bilder :)
Klem

Jes/Vita villa vila sa...

Underbara bilder verkligen!

Kram/Jes