lørdag 11. august 2007

Litt reklame


































På Evanger, mellom Dale og Voss, fins ein kjekk butikk som sel både gammalt og nytt. Ein shabby, vintage aktig mix, med gamle møblar, handlaga "krimskrams", klede og ein del frå Lisbeth Dahl + mykje anna. Her var eg, og gjorde eit godt kjøp! Rosa hov, stolar (skal visa dei ved ein seinare anledning), liten trekomfyr, serviettar, knaggar osv. vart med meg heim. Ta turen innom, viss du er "on the road". Dei har eigen nettbutikk, for dei som bur langt vekke:
http://www.evanger.net/default.htm
Eng: Items bought in the summer.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, syns du har så mye fint!! Jeg pusser nå opp for andre gang og syns sofavalg er så vanskelig. Alle sofaene som ser fine ut i blad er hvite og med et " avslappet uttrykk" men det syns jeg blir for slasketet selv om jeg liker det. Har en slags elegant/stilfull fransk landstil..hva har du? noen tips? mottas med takk..

Anonym sa...

Så flotte bilder du viser, som alltid:0)Morsomt med sånne små, koselege butikkar
Ha ein fin kveld!

BO sa...

Hei! Eg har rett og slett Ektorp sofaen frå IKEA, 3-setar og 2-setar. Synes den er fin og billig! I kjellaren er det ein meir stilrein sofa frå Bohus. Ville ha ein sovesofa, og denne var den finaste me fann etter masse leiting.
Trur du må kjøpa deg ein sofa etter din smak, lommebok osv. Fins jo masse fint der ute... :-)

Silkeline sa...

Flotte bilder som vanlig! Kult med rosa hov da!:)...Hørtes spennende ut den butikken....Gleder meg til å se bilder av stolene....

elin1976 sa...

har vært inne å sett ¨på butikken. Synes det har så mye fint. erfekt butikk for små og store prinsesser og prinser. Ha en fin mandag:O)

Anonym sa...

Det ser ut som du haft en härlig sommar och alla dina bilder är som vanligt.....helt underbara! Badbilderna såg ju sköna ut...inte dåligt att ha en sådan i sin trädgård...skönt!!!!

Anonym sa...

Hei!Bloggen din er såååååååå nydelig,koser meg hver gang med dine flotte bilder-virkelig mye inspirasjon!Et spørsmål,synes du hadde så fint teppe til å legge på på plenen ute (det som var rosa)hvor finner du slike??
Julie:)

BO sa...

Hei Julie! Det pleddet som låg ute på eit gammalt innlegg, kjøpte eg på KID, for nokre år sidan. (Hugsar at det var billig).
Det blomstrete som er på dette innlegget kjøpte eg på IKEA. Er sengeteppe på eine senga på hytta. Har det i kvitt også. Du får ta deg ein tur innom dei ulike kjedene. Dei har ein del fint, for ein billig penge. Greengate har jo nydelige sånne vatterte tepper også, men det er også ein "nydelig" pris på dei... Lykke til! :-)