torsdag 9. desember 2010

Luke 9: Julemagasin


I dag kom avisa Sunnhordland sitt
kjempeflotte julemagasin ut i postkassane.
Kjekt å sjå i! Kjekt å lesa!

Mitt bilete av denne skjønne danse/nissejenta
fekk æra av å pryda framsida.
:-)

Klikk HER
kjem du inn på link til magasinet.

Eg har tidligare nevnt at mine arbeidsdagar sjeldan er like.

Eit lite døme på ein "vanleg" mandag...:
  • Foto og design lærar på KVV
  • Kundemøte
  • Ferjetur
  • Kontortid
  • Fotografering av eit mannafotballag i dusjen... 
*Bilete av dei barske karane finn du også i julemagasinet!

La det bli fleire slike mandagar! :-)

Ha ein kjekke kveld!

7 kommentarer:

Jannicke sa...

..du, den siste oppgaven kan vel med rette kalles et frynsegode??? J.

Anonym sa...

ha ha... du "snik" deg no med på det meste. Dette må jo vera nest etter "kjønnsjukdomsillustrasjonen" du hadde i Magasinet. Med andre ord om du hadda nappa handklede av he he he.

Putti:-)

Anonym sa...

Såg bilaget til avisa! Herlige bilder.

G U R O sa...

Kjempefine bilete i magasinet!

Made by KKann sa...

Hei hei - alltid masse flotte bilder hos deg Bo!! Herlig!

SmilKKann

Fru sommerfugl sa...

Hva kan man si. Nok en hard dag på jobben;) Du er bare kjempeflink! Nydelig nissejente, og staute karer. Ha en finfin helg:)

Tante Mimmi sa...

He,he! Eg lo godt!
..og så lo eg litt til då eg såg kven som hadde tatt bildet! Tenkte det var ikkje rart dei var i så godt humør!
Du vinn ein pris med dette bildet!