søndag 19. desember 2010

Luke 19: Julekortproduksjon og VINNAR! :-)


Julekorta byrjar å ta form. Helga er brukt til fotografering,
design og etterkvart produksjon. Trur eg må ta natta fatt...
Å du mi kjære veninne så synes eg er seint ute, å nei du:
Eg er heilt i rute! :-)

Storesøster tek fotograferinga alvorlig,
og gjer heldigvis nett som mammo ber om!
Verre med minstemann...sukk...
*Hua er kjøpt i nettbutikken Sam&Sofie -
og i morgon er det konkurranse med premie frå dei!

Så...
trommevirvel!!!
Vinnar av knallfine skåler frå
er
nr. 18
Lindy Pindy!!!

Send meg mail så vidareformidlar eg adressa di!

Gratulera!

HUGS konkurranse om knallfin pynt frå http://www.bonordisk.no/

6 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann du Bodil :)

Eg burde vel kanskje skjønt at du var heilt i rute; kanskje til og med litt tidleg ute, men eg var nok litt for rask på avtrekkaren der ja... ;)

Kosa deg masse i dagane fram mot julafta; det har du tid til nå :)

Julaklem frå IT

Anonym sa...

Fantastisk bilde :)

thea.e sa...

Du tar noen helt fantastiske bilder, Bodil! God jul til deg!!

Unknown sa...

Hej! Jag tittar bara in för att jag vill önska dig en underbar julfröjd! Många kramar från petra

Anonym sa...

I am impressed with your web resource.

Anette Willemine sa...

Hei, Bodil!

Er innom for å ønske deg og dine en vakker julehøytid!

Klem,
Anette Willemine