lørdag 4. desember 2010

Luke 4: Englekopp - som kan bli din! :-)



Alle foto: BO design & foto/Bodil Haga

Luke 4: Englekopp - som kan bli din! :-)

Galleri Giga er ein kjempekjekke kunde av meg.
Eg lagar alle plakatane til galleriet, samt andre trykksaker.
Eit flott galleri som dykk bør vitja viss de er på Stord!


Viss du legg att ein kommentar,
samt legg Galleri Giga til som ven på
kan du vinna denne nydelige koppen!
Var ikkje det ei flott gåve?


Englekoppen er laga av kunstnaren Sarah Reed,
og verdien er 450,- kr!
Eg og vil vinna... :-)

* Vinnar av koppen blir publisert på mandag.
Du kan derfor legga inn kommentar og bli facebookven i dag og i morgon!

** BO design & foto har MANGE kjekke kundar,
så det vil dryppa mykje flotte gåver på dykk
fram mot jul...

:-)

76 kommentarer:

Carinaoggutta sa...

Fin kopp og en nydelig gutt :) Jeg vil være med og krysser fingre.

Ha en fin fin lørdag.

Anonym sa...

JAAAA!!!! Den vil EG ha.

Loise sa...

Nydeleg modell du har tilgjengeleg, og koppen var også fin, englar får me aldri nok av:-) Galleri Giga ser ut som ein veldig spennande stad å handle, og når eg ein vakker dag besøker Stord igjen vert den nok vitja.

Beate sa...

For en fantastisk kopp! Den skulle gjerne ha vært min! Jeg har lagt meg til på facebook. :)

Solfrid sa...

Nydeleg kopp, eg kan sjå den vil bli flittig brukt om eg vinn den:) god førjulstid til deg og dine!

Anonym sa...

Da har jeg lagt til Galleri Giga på facebook. Skal jammen stikke innom neste gang jeg er på Stord.

Hilsen Eva L.

Bringen Blomster sa...

Den var fin!! Jeg er med. Skal legge Galleri Giga med en gang jeg logger in på FB :)
-synnøve-

Anonym sa...

Vil gjerne ha ein sånn kjempefine kopp ! Siv M.

Himmelberget sa...

Eg har ønska meg eit eksemplar av englekoppen til Sarah Reed ei stund, så eg håpar inderlig eg har vinnarluka med meg :))

Mvh
Jannemor

Veronica sa...

Nydelig kopp! Krysser fingrene :-))

Hilsen Veronica

Ingvild sa...

Den koppen var heilt nydeleg, og det var modellen som holdt den og!

Spanande galleri var det og.

Eg er gjerne med i trekninga

Klem Ingvild

marie sa...

nydelig kopp og Galleri Giga er lagt til på FB. Det begynner å bli noen år siden jeg var der på ordentlig nå, ja. Kanskje en Stordtur hadde vært noe før jul.

Sidsel Veierland sa...

nydelig kopp - og flott blogg som jeg plutselig oppdaga
Legger deg til i bloggelista mi, ja

Og jeg håper jo at JEG vinner ....

Anne Bente sa...

La den bli min:)

AnnaJohanna sa...

Ja! Dette vil vi gjerne være med på! Eg kan skrive uner på at Galleri Giga absolutt er vært et besøk :-)

Johanna

Lilliannes verden sa...

åååh, dei er så fine dei koppane!!
Eg skal legge dei til med ein gong. Så krysser eg alt eg eig av fingrar og tær :)

Torills blogg sa...

flott kopp til å drikke min kaffe av ;)

Anonym sa...

For ein nydelig kopp. Den har eg lyst på. Nydelige bilder som vanlig. Klem Rebekka.

Laila sa...

Ååååååå det va ein av de finaste koppane eg har sett =) Å så så fint Harald poserte med han =)

Håbe eg blir den heldigge vinnaren.

Klem fra Laila

Lill sa...

Søt gut og fint krus, Reed sine verk er ein favoritt hos meg :)

Anonym sa...

Hei:)
Veldig flott med jolekalender hjå deg att Bodil.
Eg legg Galleri Giga til som venn med glede.
Snakka forresten med svigerinna di på Gåve og interiørmessa i haust:)
Tusen takk for mykje inspirasjon og glede i bloggen din:)
Kikk gjerne innom vår facebookside: Silkevippa
Venleg helsing Kari N

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

Jatakk, den nyyyydelige koppen kunne jeg virkelig tenke meg å vinne:-)
fin lørdagskveld!

LBH coach Ellen Bjørling sa...

Denne koppen kunne jeg godt tenke meg å drikke kakao fra! Så da krysser jeg fingrene:)
God helg til deg og dine, hilsen Ellen:)

umulie sa...

Jeg har lagt til Galleri Giga på facebook, og vil gjerne være med i trekninga!

Hanne sa...

Utrulig fin englekopp!! Er allerede tilhenger av galleri giga på fb. God helg videre:)
Hanne - hannekb@hotmail.com

Memories sa...

Nydelig kopp! Vil gjerne vinne :)

Anonym sa...

Ja, takk!!! Den har eg lyst te å vinna.
Elisabeth

henriette matre sa...

ein slik kopp vil eg gjedna ha i samlingo mi :)
og den fine little mannen kan godt bli kjerist med Maio vår :)

Anonym sa...

Nydeleg kopp, passa fint hos meg :)

Lindy 8-)

ANETTESHUS.COM sa...

Så koselig med en liten Giveaway, Bodil! Nydelig kopp!! Jeg er med;)

Ha en fortsatt fin adventstid!

KLEM KLEM
Anette:)

Unknown sa...

Nydeleg kopp.Denne ønsker eg meg.Galleri Giga lagt til på facebook hjå svein.HiHi;-)God førjolstid til deg og dine. Jorunn

siv s. sa...

Kjempefin kopp. Fin blogg du har, er kjekt å stikka innom og sjå dei fine bildene du tar!

spindelmaker sa...

Å, den var fin!!! Eg må nok ta meg ein tur på Vikjo, ja! :-)

Merethe sa...

Har VELDIG lyst til å vinne ja :-) Krysser fingrene

Fortsatt god helg og takk for at du har sånn en INSPIRERENDE og nydelig blogg!

Mvh Merethe

Anne Merete sa...

Galleri Giga er lag til på Facebook allereie, så no håpar eg koppen vert min!

Anonym sa...

Den koppen var utrulig fin! Så nydeligt med engler:) Er nå venn på facebook.

Mvh Janne

Sweet Chili . sa...

Nydelig kopp og flott gutt:) Vil gjerne vinne.

Klem fra Sweet Chili

Solgull sa...

Kjempe flott kopp. Denne ynskjer eg meg! Kryssar fingrene.
Elin G E

Haust sa...

Nydeleg kopp!!! Eg er med! :)

Anonym sa...

Søster til Chako vil gjerne ha...Boff, boff;)

SamogSofie sa...

Nydelig gutten din Bodil; og nydelig kopp. Har lagt merke til Sarah Reed før og bokmerket henne. Piler gjerne innom Giga ved besøk på Stord ja! ( Kun vært i nærheten en gang da vi rodde .... en øy i nærheten rundt.. husker ikke navnet på den i farten gitt, men langt rundt ja )
Kanskje de sender varer også ?

Anonym sa...

Nydelig:)
Ha en fantastisk flott søndag.

Kari sa...

Nydelig kopp som jeg gjerne vil vinne. Har trykt "liker" for Galleri Giga.

Kari :-)

Aurora sa...

Heihei!
Eg har ikkje facebook, men håpar da går bra :-)
E ikkje gammale nok!

Kjempeskjønne kopp då! God å drikka kakao i den tippe eg :)

Anonym sa...

Nydeleg!! Eg ønske meg ein sånn!! :) Ha einstrålande søndag!

Mvh Veronica T Thorsen

Shus sa...

Åja, eg vil gjerne vinne den! Eg likar godt Sara Reed, og denne ville passa perfekt inn i samlinga!

ha ein super søndag, Bodil!!

Anonym sa...

Eg og har lyst å vær med i trekninga av den nydelige koppen:)
men eg e vel litt seint ute...
Venke K B

Forever Love sa...

Vil helt klart gjerne være med, kom over denne kunstneren da jeg var på fotokurs i lokalet ved siden av hennes verksted på verftet!
Nydelig kopp!

Klem T

Anonym sa...

Nydelig kopp og kjekk blogg!
Eg vil gjerne vera med;)
Ingeborg

Stine H sa...

Nydelig kopp, den vil jeg gjerne ha... :)

Trine sa...

Finaste koppen!! Passar godt ilag med dei to andre Sarah-koppane mine, så eg er heilt klart med!:)

Maiken M sa...

Eg vil gjerne ha eit lodd og vera med i konkurransen! :-)

Anonym sa...

Ååååå, den koppen var fiiin! Eg melder meg på i trekkinga!
guribjo@online.no

Simple Lovely sa...

Såååå fiiin!!:)

Reidun sa...

Den koppen ønsker eg meg... og eg liker Galleri Giga...:-) Håpe, håpe...

Gina sa...

Vil dera med! Nydelig kopp. God adventsøndag!

Bente sa...

Jeg har aldri prøvd meg på disse give-away'ene før, men en gang må jo være den første og siden jeg EEEEELSKER engler så håper jeg selvfølgelig at jeg vinner denne nydelige koppen... tvi-tvi... :-)))

Lilli@Home sa...

Kaster meg på i siste liten:-) ja, jeg vil gjerne være med på trekning.

Nydelig kopp og en sjarmerende ung herremann:-) Hilsen Lilli

Min lille Verden sa...

Så nydelig kopp!
Eg vil væra med :)

ESMERALDAS HJERTE sa...

Ååååå!:)
Nyyydelig kopp>; jeg er med på trekning:)

Følger bøoggen vet du, må få med meg alle de nyyyydelige bildene dine!

Annhild sa...

ÅÅÅ den koppen har eg lyst på!!! Kan kjenna kor godt teen komme til å smaka i den ;) Helsing Annhild

Anita sa...

Eg vil gjerna vera med i tevlinga. Knallfine kopp:)

Anonym sa...

Hei! Vil veldig gjerne vinna den nydelige englekoppen;))
Helsing fire-borns-mamma frå Tysnes

Anonym sa...

Nydelig fine kopp! eg e med eg e med!!

Fru Lykle sa...

denne nydelige englekoppen vil eg gjerne vinne :)

G U R O sa...

Eit lodd til meg også:-)

Anonym sa...

Eg kan godt tenka meg koppen!!! Guten so drikk av den kan eg tenka meg å låne litt og "klypa" :-)

God kveld!! Klem frå Anita

Unknown sa...

En nydelig kopp, som jeg gjerne blir med på trekninga av! :)

Anonym sa...

Kjempefin kopp,den hadde vore fin til juleteen.. Og fantastiske bilde du tek,er stor inspirasjon og rett og slett som balsam for ei kreativ sjel!
Hildegunn Ø.

lise sa...

For en lekker kopp! Det ser ut som et veldig kjekt galleri (ja, jeg har vært innom facebook..), jeg skal definitivt sette av tid til et besøk neste gang jeg er på Stord.

Line Hogstad sa...

Jeg vil gjerne være med!

KRISTIN RYKKJE sa...

Nydelig kopp frå ein fantastisk kunstnar! Eg heng meg på og håpar at eg vinn;)

marian thunold sa...

Eg vil vera med, vett du!

Anonym sa...

Eg vil vera med, vett du!

marian sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
silje underhaug Røyrvik sa...

Ønske meg ein fin englekopp:)

Helsing Silje