onsdag 1. desember 2010

Luke 1: God gammaldags jul




Alle foto: BO design & foto/Bodil Haga
For tredje år på rad satsar eg på julekalender på bloggen.
For tredje år på rad så kan det vera at eg mislykkast...
(OBS: Etter eit flott motivasjonsseminar på KVV
så var det ein heil feil ting å sei i følge OL-vinnar/politimann Egil!).
Derfor retting:
I år lykkast eg med kalender! :-)


I år vil kalenderen ha litt ulike gåver innimellom.
Kjekke og spennande ting!
Gle`dykk!

Luke 1:
Bilete frå oppdraget for Rett Hjem.
God gammaldags jul med graut og skjønne ungar!

Håpar dykk får den kjensla av bileta!

Ha ein knallfin, om altfor kald dag!

14 kommentarer:

Ceropegia sa...

Stemningsfulle flotte bilder!! Får virkelig følelsen av god gammeldags jul! Herlig:)

Ha ei flott uke:)

Klemmer;)

Nina B. sa...

Nydelige bilder, kikket lenge på de da bladet kom i postkassen. Det er en helt egen stemning over bildene dine. Bringer helt klart frem julefølelsen ♥

Ha en super uke!
Nina

Kerstin sa...

Nydelige, stemningsfulle bilder. Gir en god julefølelse.
Ha en flott dag.

Tina sa...

Vakkert, og ja masse julestmning i bildene!

G U R O sa...

Kjempefine:-)

Vibeke sa...

Nydelige bilder med god julestemning :)

Frk.Virrum sa...

..utrolig flotte bilder..blikket på det første er jo helt magisk.

Ha en fin dag, -2 grader er helt ok her i Stavanger!

Frk.Virrum

Shus sa...

Eg veit du kjem til å lukkast med kalendar!

Og så synst eg at du skal jobba for å få Rett Hjem til å lever i Sunnhordland og!! Du e så flink!!!

Lilliannes verden sa...

Eg håper du vil lukkast med kalender :) For eg er ofte innom, og savnar oppdateringar!
Eg kan jo berre sei det som det er: Eg elskar jo bloggen din!!

Ragnhild S sa...

Åh så flotte bilder!! Jeg lar meg stadig imponere av deg!! Likte spesielt godt det øverste!
Lykke til med kalenderen;)
Loppeklem

Tante Mimmi sa...

Klart du får det til! :) Sjå kor godt du er i gang! ..og bileta varmar, som alltid! :)

Jannicke sa...

knallfine bilder, Bodil... og pakke er på vei i posten til deg :o) du kan glede deg, masse fint du har snopt!
Klem J.

Unknown sa...

ah dette var stemningsfulle bilder.. skikkelig koselige:) lykke til med kalenderen

Bling - our elf on the shelf sa...

Hvilken fantastisk julestemning du sprer med de flotte bildene dine :)