søndag 12. desember 2010

Luke 12: HAPPY (nesten) BIRTHDAY





Luke 12: HAPPY (nesten) BIRTHDAY

I dag hadde me feiring nr. 1 av storesøster sin 6-årsdag.
Familie og kjekke vener var samla i eit førjulsbursdagsselskap.

Her er nokre glimt av eit ferdigpynta bursdagsbord,


proppa med rosa og raudt snop.

Nederste bilete visar ei spent jenta,
som syntes tida gjekk veldig seint når ho venta på gjestene.
Eg derimot syntes kvart eit sekund eg fekk ekstra var ein styrelse! :-)

Nå er alle reist heim. Mammo har rydda. Ungane søv.
I morgon er det selskap nr. 2.
:-)


9 kommentarer:

silje-sin sa...

Det er det jeg sier Bodil, alt du tar i blir til GULL! Nydelig:) Og gratulerer til den fine jenta! klem fra silje.

Annhild sa...

Gratulerer med bursdagsbarnet! (Kjenne at eg gleda meg t vår jenta blir så stor at ho trippa rundt i rosapynta hus og venta på gjeste...sjøl om eg sikkert komme t å stress rundt i siste liten med rosa glasur i håret skjørtet på snei ;)

Lura på kor du har fått tak i kjolen til bursdagsbarnet? Den ser heilt nydelig ut!!

Annhild

Marte sa...

Gratulerer med bursdagsjente!
Eg er bare OVERBEGEISTRA for det eg ser!!
Fantastiske bilder og bord! Og jente:)

Martha sa...

En heldig "liten" prinsesse:)
Nydelige bilder.
Martha

thea.e sa...

Fantastiske bilder :)God uke til deg.

ANETTESHUS.COM sa...

Gratulerer så mye med bursdagsbarnet!! Helt FANTASTISKE bilder, Bodil! Jeg måtte studere de leeeenge;) Herlig med rødt og rosa!


KLEM KLEM
Anette:)

TESSAS MAT sa...

Gratulerer så mye til prinsessen! Nydelige bursdagsbilder!!

Made by KKann sa...

Oj så fristende!!

SmilKKann

Den gode feen sa...

Eg seier det igjen; fantastisk fine bilder. Gje goajento ein god klem :) Ein god natt klem til deg også ;)