tirsdag 7. desember 2010

Luke 7: Reinsdyr/ Hjort/ Dådyr...




Luke 7: Reinsdyr/ Hjort/ Dådyr...

Eg er ikkje så god på dyrearter. Rudolf var vel eit reinsdyr, eller var han ein slektning av Bambi? Alle med samefedre kan nok takka vår herre for at eg ikkje vart noko svigerdotter som skulle vore på vidda å passa på reinen...:-)

Denne kvite karen hadde nok kanskje ikkje passa inn på vidda med sin kvitlakka kropp.
Han vart iallefall med meg heim, i det som er blitt ei litt kvitfarga stovejul. Det kjem meir fargar, men akkuratt nå når det var nyvaska og fint så var dette faktisk veldig godt for kropp og sjel!

"Dyret" kjøpte eg på Sæbøvik Gåver & Leiker. Dei er ein kjempekjekke kunde av meg,
og har også gitt ei gåve til kalenderen!Gled dykk!



Vinnar av Walthers hus frå frk Lande blir kåra i kveld!

Ha ein kvite dag!
Dvs. ein god dag!






4 kommentarer:

Anonym sa...

Jula begynner å ta form...
Du har det alltid så koslegt, flinke Bodil :-)

Putti:-)

Aurora sa...

Åh, så skjønne då! Eh, sikkert reinsdyr :- )
kanskje elg? nei, ikkje vet eg, for alt eg vett konne da vore ein katt med hårbøyla, hehe. :- p

Jannicke sa...

knallfin hvit jul hos deg :o)
Klem J.

Torills blogg sa...

er jo i nabolaget gaver og leker og de har så MYE fiiiint :)
og nå snør det i landsbyen også :D