torsdag 2. desember 2010

Luke 2: Vinn ein kjole! :-)


Alle foto: BO design & foto/Bodil Haga

Luke 2: Vinn ein kjole!

Dundelina har vore ein kunde hos meg sidan oppstart.
Nå har dei booka fotografering til vinterkolleksjonen
som kjem i butikkane i 2011. Kjekt! 
:-)

Desse bileta av årets kolleksjon vart tatt i -13 grader.
Brrrrr...
Stakkar ungar.
Stakkar foreldre.
Fotografen overlevde!
(Ungar og foreldre også!).

Viss du ynskjer ein kjole frå Dundelina
(Str. avtalar du viss du vinn)
så skriv ein kommentar,
samt legg Dundelina til som ven

Viss du ikkje sjølv har ei lita jente,
kjenner du kanskje ei som hadde likt ein  ny kjole til jul?


Designer bak Dundelina sender kjolen til vinnaren! :-)

T R E K N I N G   I   M O R G O N !

BO`s julekalender kjem til å ha mange
kjekke vinnarsjansar årets kalender,
så følg med...






96 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefine kjoler! Jeg har ei som ville blitt veldig glad for en sånn i julegave ;)

Nydelig blogg du har! God førjulstid!

Hilsen Mette DS

henriette matre sa...

god morgen :)
eg har ei lito pynte-prinsessa som ville likt ein slik kjole :)
dundelina er lagt til på face...og venner invitert :)

ha ein fine dag bodil :)

Martha sa...

herlige bilder :)
Ha en super dag !
Martha.

Unknown sa...

Oppdrag utført:-) Så da er det bare å lene seg tilbake og håpe på vinnerlykke.

Ha en super dag.

Hilsen Marianne

Liv Kjersti sa...

Oi, nydelige kjolar! Eg har lagt Dundelina til på facebook. Kjempekjekt med adventskalender på bloggen :-)

Den gode feen sa...

Eg vil , Alma vil, trekk meg, trekk oss :) :) :)

Klem klem

Anonym sa...

Hei Bodil.

Fantastiske Dundelina! Ønsker oss en ny julekjole til lille E, så jeg hiver meg på :) God førjulstid! Klem fra Bergen
(anette-79@hotmail.com)

Anonym sa...

Vi vil og vera med;) ingeborg

Mariann sa...

Nydelige kjoler og nydelige bilder. Jeg vil også være med i trekningen :)

Renate Sjo Kvalheim sa...

Tørr vedde på miniminiprinsessa vår ynskjer seg kjole i julegåve! :)

Himmelberget sa...

Nydelig kjole :))
Har ei prinsesse som hadde blitt jublande glad for ein slik <3

Mvh
Jannemor

umulie sa...

Så skjønne kjoler og jenter! Jeg blir gjerne med på trekning!

Ha ei fin adventstid!

mali-mo sa...

Hadde ikkje fått med meg at du satser friskt på kalender igjen i år, så kkjekt ;) Eg er igang eg og, så får vi se om eg holder inn til mål ;)

Nydelige jul under her, har kikket på de stjernehårbøylene og tror nesten eg må ta meg en tur ti Sletten i helgen ;)

Flinke foto-Bodil, du skaper alltid så klare gode stemninger i bildene dine syns eg.

Her er eg hjemme med syk lillemali idag..igjen..hun har hanglet mye denne vinteren takkars, så hun må være med meg på kontroll idag.

Resten av dagen blir fyring i ovnen og innekos ;) Ha en kjekk dag du og Bodil! Klem ;)

Camilla- casual living sa...

vanvittig herlige bilder.. imponernde å få med seg barna ut med så lite klær også;) og hvetrfall få dem med på å gjøre ting også..

Ha en fin dag.

Camilla

Gina sa...

Nydelig kjole! Ei lita prinsesse her som ville likt å svinge seg i han:)

Mvh Gina

Anonym sa...

Herlig kjole! Den har me lyst på!

Elisabeth Fjelland

Dorthea sa...

Oppdrag utført! :) En slik kjole hadde vært fantastisk å vinne, dem er jo så flotte!

Klem fra Dorthea! :)

Nina Lovise sa...

Klart Leah-luso ynskjer seg ein slik!

Me har lyst å vinne ;-)

Cilipus sa...

Hei !
Jeg vil gjerne prøve lykken.
Men er desverre ikke på facebook, så får bare lagt inn kommentar her.
Mvh Cecilie

Carinaoggutta sa...

Fantastisk bilder av herlige barn. Jeg vil gjerne prøve lykken, selv om min lille tøtte er alt for liten ennå.

Ønsker deg en herlig 2. desember :)

Klem Carina

Bling - our elf on the shelf sa...

Jeg er "tante" til ei lita prinsesse som vieklig hadde kledd en slik kjole!
Dundelina er nå min venn på face :)

Ha en fin dag.

Marie sa...

For noen nydelige kjoler!! Har ei lita prinsesse som hadde blitt kjempe pen i en slik kjole ♥

Legger Dundelina til på facebook og krysser fingrene =D

Ragnhild S sa...

Jeg vil gjerne vinne kjole jeg!

Legger til på facebook!

Du tar utrolig herlige bilder!!

Loppeline!

Nina B. sa...

Ja disse er kjempesøte!
Jeg er venn, og her er kommentar ;)

Klem Nina

silje underhaug Røyrvik sa...

Å eg og jentene e veldig glad i dundelina kjolar:)
Ønske oss ein sånn til jul:)

God førjulstid

Helsing Silje

Gigi sa...

Datteren min Anna på 4 år synes at jentene med de flotte kjolene deres var så søte at hun ønsker seg en slik til jul - da blir hun like søt mener hun :-) vi er blitt venner....

Marte sa...

Ønke ønske!:))

Ha ein super dag!
marte

Bless by Tone sa...

kjempefine kjoler - har to jenter jeg...

Anonym sa...

Fantastisk fine kjolar og nydlege bilder:) Og kjempefin blogg du har!

Helsing Monica Lygre:)

Hildes Scrappeunivers sa...

Å så fine. Jeg er gjerne med :)

Klem

Unknown sa...

Er nå med i gruppen dundelina. fant ikke dundelina som person? :)

Sweet Chili . sa...

Da har jeg blitt venn med Dundelina på facebook og håper at jenta mi skal bli den heldige vinner av sin første Dundelina kjole;)

Synes julekalenderen din er veldig koselig og har fulgt den de siste par årene:)

Go klem fra Pernille

Shus sa...

Jøss for ein premie!!!! Eg vil gjerne vinne ein til snuppa mi!! Har ein Dundelina kjole ho skal ha på til jul i år, men vil svært gjerne vinne ein til!!! Skal legge til på Facebook og!!

Klem frå Solveig

Silje sa...

Fy søren så flotte kjoler!
Hadde vært nydelig til min lille prinsesse!

Laila sa...

Nyydelige kjoler og bilder, som alltid Bodil =)

Klart eg vil vinna!!

Laila V R

Anonym sa...

Nydelige kjoler, håper vi vinner en! Hilsen Torill S

Anonym sa...

Ja, eg vil vinna. Dundelina kjolen te Nora e for liten, så da hadde vore kjekt med ein ny.

Ha ein fin dag.

Kari sa...

Oppdrag utført! :-)
Har ei lita tulle i familien som vil bli kjempefin i en av disse kjolene.

Kari :-)

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Dette var nydelige å enkle kjoler.Har 2 jente barnebarn som har passe en kjole.

Anonym sa...

Drømmer om en slik kjole til en av mine prinsesser;)

Hilsen MArianne
marianne.naro@mimer.no

Anonym sa...

Eg er tante til eit herleg lykketroll som hadde vore nydeleg i ein kjole frå Dudelina:)

Helsing Elisabeth

- sa...

Kjempe fine klær!! er selvsagt med - tror lillemor hadde blitt flott i en slik kjole:-)
Hilsen Vilde

Christine sa...

Dundelina har så mange fine klær! Elsker kjolene deres, og det vet jeg en liten jente som også gjør! :)

Gunnbjørg sa...

Nydelig kjole! Jenta mi hadde blitt flott i ein slik :)

Emmas utsikt sa...

Ja min jente hadde ELSKET en slik kjole. Jeg er med!

Linn sa...

Sånne kjoler hadde prinsessa mi likt å få altså :) Så her henger jeg meg selvsagt med! krysses det som krysse kan...

Klem fra Linn

Inger sa...

Heisann. Flotte kjoler! Håper jeg har litt juleflaks og vinner:)
geovever@online.no

Anonym sa...

Oi, så mange fine kjoler. Håper å vinne en til prinsessa mi.
Fin blogg, og gleder meg allerede til neste luke:)
Hilsen tone.vaarum@hotmail.com

Tove sa...

Får vel ikke være med jeg da som har valgt å ikke ha facebook? snufs...
Klem Tove

BeBe`s blogg sa...

Jeg blir gjerne med på trekning, og håper jeg vinner kjole til bestemors Amalie. Nå skal jeg inn og legge Dundelina til på facebook:)

Anonym sa...

Hei Bodil!

Jeg har ikke egen blogg, men er allti innom din og den gode feen på min bloggrunde.
Herlige er derebegge to!
Har veldig lyst å være med i trekningen av en kjole og skriver derfor komentar denne ganga.

Hilsen
Charlotte Bjørnarå
post@bjornaraa.no

Anonym sa...

Dei var rett og slett vakre!
Helsing Synnøve

Anonym sa...

Kjempeflott kjole:-)

Else m

AbluMoo sa...

Jeg har dessverre ingen liten prinsesse selv, men jeg har verdens søteste niese som ville elsket en slik kjole. Jeg har vært på facebook og trykket "liker", så nå krysser jeg fingrene for at jeg vinner.

Og forresten, vakre, vakre bilder! :)

BO sa...

Kjære alle saman som ikkje har facebook! De skal sjølvsagt få vera med i trekninga på lik line som alle andre!
Klem

kmeyerkristiansen sa...

Så disse kjolene for første gang på Norway Designs i går. De er alldeles nydelige. Jeg vinner gjerne en slik til datteren min:)

Kirsi sa...

Jeg vil også gjerne være med i julekalendertrekninga! Har tilogmed ei helt egen jente som kan få nytte av kjolen!

Kirsi sa...

Jeg vil også gjerne være med i julekalendertrekninga! Har tilogmed ei helt egen jente som kan få nytte av kjolen!

Anonym sa...

Hei

Eg vil gjerne vera med i trekning...kanskje eg har hell med meg denne gong :)

Klem frå Putti

Unknown sa...

Eg er med. Har til og med veras søtaste niese som har lært å seie nisse. Ho treng kjole :-)

Anonym sa...

Heisann Bodil

Nydelige kjolar; klart eg hiv meg med i trekninga =)

Klem frå IT

Tonje sa...

Så nydelige kjoler - og ikke minst vakre bilder av skjønne barn! :)

Jeg melder meg med glede på julekalenderen, så kanskje min lille dukke kan kle seg pent til jul <3

Anita sa...

Da er vi venner med Dundelina. Er blitt tante til mitt første jentebarn og dette hadde vært noe;)

Hyttehuset sa...

Slenger meg på her. Herlege klede og nydelege bilete.

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Siv A Haugen sa...

Nydelige kjoler!! Har ei prinsesse her som også syntes de var veldig fine!!

Ida M.H. sa...

Ein Dundelina kjole til i skapet hadde vert toppen!!:)
Tilhengjar på facebook er me allerede;)

Ha ei fin adventstid!

Glimt av glede sa...

Har ei på 5 år som hadde syns det hadde vært fantastisk. Vi vil gjerne være med

Familien Tuv sa...

Nydelige kjoler, hadde vært kjekt å få en sånn!

Anonym sa...

Kjempe fine kjoler! Min eldste datter er en av de jentene som bare går i kjole - så en ny og fin som disse kjolene - den ville bli satt stor pris på ;-)

Cathrine D.

Fotograf Trine Bjervig sa...

Så flotte bilder! Og fantastiske klær :) Tøffe unger som stiller opp som modeller i kulda :)

Torills blogg sa...

en kjole til en prinsesse, jo det ville vært hyggelig og legger Dundelina til på Facebook :)

Cathrines blogg sa...

NYDELIG! JEG HAR INGEN SMÅJENTE SELV LENGER, MIN HAR BLITT 13, MEN EG VEIT EI LITA JENTE, JA EG KJENNER HO SÅ VEL......
SPENNENDE!!

Anonym sa...

Herlige vinterbilder, og flotte kjoler! Fin blogg du har.

Legger til på fb

Hilsen Elin K

Fru Keilegavlen sa...

Nydelege kjolar og flotte barn. Ein slik kjole vil eg gjerne vinne. Legg Dundelina til på facebook og. Ha ein fin dag.

Malin sa...

Hadde vært veldig kjekt med en sånn kjole til snuppa mi :)

Anonym sa...

Å så nydelige kjoler! En sånn ville jeg nok likt å kle på jenta mi :)
Flott blogg, ha ei fin adventstid!
Har lagt til på facebook
mvh kari (kabjornstrom@hotmail.no)

Anonym sa...

Ååååå, eg vil veldig gjerna ha ein sånn kjole te vesle prinsessa mi!! Kryssar alt eg har og håpar på vinnarlukka;))
Førjulshelsingar frå fire-borns-mamma frå Tysnes

Anonym sa...

Eg er med:)

Klem frå søstera til Chako;)

Pink lady sa...

Jeg kjenner ei prinsesse(+hennes mamma) som hadde likt en slik kjole veldig godt. Og i håp om at hun kan få en slik til jul har jeg meldt meg inn i facebookgruppen:)

Klem pink lady

Unknown sa...

Jeg vil gjerne vinne kjole! Nydelige bilder forøvrig! :)

Klem Carina

Bjørkely sa...

For noen nydelige kjoler!
Det er klart jeg vil vinne en slik! :)

Tre Kusiner sa...

Hei!

Så utruleg skjønne kjolar. Som mamma til to prinsesser hadde det vært topp med ny kjole:)

Eg legg Dundelina til på fjesboka.

Stor klem Frøydis

Anonym sa...

Å ja!
Jento mi vil nok gjedna ha ein kjole frå Dundelina!

Anonym sa...

Ja, Tuva vil ha ein kjole frå Dundelina!!!

Unknown sa...

Oh....vinner gjerne en sånn en til snuppelura mi!!

Iris (Irideeën) sa...

What a lovely dresses! And those little rosy cheeks are just too cute.

Anonym sa...

Flott blogg og superfine kjoler! Ønsker meg en av disse til lillesnuppa vår;o)

Eva

Tonje sa...

Prinsessa mi ville blitt veldig glad for en slik kjole!! Legger Dundelina til på facebook :)

Anonym sa...

Så søte!!

Mvh Janne:)

Anonym sa...

Nydelige kjoler! Har også ei prinsesse som hadde gledet seg over en sånn:-)

Hilsen Mary Ann

ps. har fulgt bloggen din en stund. Super som inspirasjon når jeg skal ta bilder av mine søte små. Du er flink!

Anonym sa...

Flotte kjoler! Alma Kornelia kunne veldig gjerne hatt en slik:-)

Legger til på fb.

Ønsker deg en fin førjulstid.
Hilsen Inger B.

Linn Susanne sa...

Nydelege kjolar! Eg vil vera med :)

Bondekåna sa...

Nydelige kjoler!!! En sånn hadde prinsessa mi blitt veldig fin i :)

Så krysser fingrene!

Hilsen Bondekåna

Fru Lykle sa...

Så fin premie! dundelina er lagt til på Facebook :)

d u n d e l i n a sa...

Så mange flotte kommentarer ♥ Tusen takk alle sammen!!! Og gratulerer til Loppelina : )

Dundelina ♥♥♥