søndag 5. desember 2010

Luke 5: Walthers i vårt hus




Alle foto: Bodil Haga


Luke 5: Walthers i vårt hus

Det er blitt ein del produkt frå Walthers dei siste åra.
Lukka var stor når eg opna juleeskene i går,
og fann mykje fint frå denne produsenten!
T.d den flotte store svarte fløyelssokken
(som eg skal visa i eit annan høve)
samt anna snacks som gjer ho mor glad,
og han far fortvila... :-)

Walthers husa er så knallfine med lys i,
så nå brenn dei frå morgon til kveld.
At stova blir eit lite sothull får me fortrenga til våren...

Har hatt ei god frihelg, der det har vore kjekt å vaska (?).
Det vesle juletreet er allereie blitt pynta...
Kanskje litt tidlig, men når me ikkje feirar jul heime,
så blir det litt forseint å følga tradisjonen
med pynting veslejulafta.

*Ang. Walthers hus: I luke 6, dvs. i morgon,
kan de vinna eit slikt hus i frå min gode
kunde frk.Lande!
Heldiggris, den som vinn!

P.S: Du kan fortsatt vera med i tevlinga om den
nydelige keramikkkoppen frå Galleri Giga!
Den er nydelig!!!
Berre legg ein kommentar i luke 4!!!

17 kommentarer:

Ingun sa...

Nydelig kopp det går ann å vinne, Sarah lager mange lekkre produkter.
God søndag.

Torills blogg sa...

og flotte er de året rundt :)
ha en fine dag videre :D

Anonym sa...

Ja, eg og vil ha ein sånn liten by med zink-hus i vinduet mitt. Har bare ett. Kan nesten sjå kor fint da lyse i vinduet ditt. Den gode naboen.

Simple Lovely sa...

Kjempe fine zinkhus fra W&Co, du har helt rett, de er utrolig fine med lys i:)

Reidun sa...

Ååå, eit sånnt hus har eg ønska meg lenge, dei er kjempefine! :-)

Anonym sa...

Ååååååå!! Flotte hus!

Mvh Elisabeth og Adea Henrikke Haugen

Shus sa...

Åhhhh, du er så flink, Bodil. Med alt....bildene dine er alltid flotte, og innlegga dine kjekke. Eg nyter når eg ser eit nytt innlegg frå deg!

Stor klem

Anonym sa...

I luke 5, er dei kjempe fine husi!
Håpar eg er den heldige!
Marit

Anonym sa...

Kjempe koselige hus. Ønsker gjerne å vinne :-)

Fru sommerfugl sa...

Så koselig, alltid fine innlegg her inne hos deg, og masse inspirasjon. Her hjemme har vi laget pepperkakehus inspirert av disse husene, litt skjeve og skakke, men veldig koselige, og med telys inni:) Ha en flott førjulstid.

Marte sa...

Å! Så fint du har det altså!!
Knallfine bilder! Nydelig interiør:)

Marte:)

lise sa...

Det ble veldig fint med et helt nabolag av lyshus! Lurt å gjemme dem bort også, sånn at det blir ekstra kjekt den tiden de står fremme.

Line sa...

Jeg vil også gjerne vinne:-) Nydelige hus!

Anonym sa...

Kjempe fine zink hus..Sånne ønske eg meg og..Håpe eg er den heldige:)
Jenny

Anonym sa...

Å så fint hus!! Et sånt kunne eg godt hatt i mitt hus :-))

Carola -Mitt gröna lilla rum sa...

Så otroligt fina bilder och zinkhusen är så vackra...

Marte Marie Forsberg sa...

These house lights are just gorgeous!
Such a charming way of bringing a bit of Christmas subtly into our homes:)
Just found your sweet blog and are enjoying looking through your posts.