fredag 17. desember 2010

Luke 17: På trappo hos BO


Luke 17: På trappo

Veggane burde vore spylte.
Trappo burde vore kosta.
Osv. Osv. Osv.

Men eg pyntar likevel.
Fram med lykter og kransar.
På plass med puter og dill.
 Gravlysa (billige og varer leeenge)
i lyktene brenn døgeret rundt.
Den fine kjelken som me hadde som
ungar har fått hedersplassen.
Alt for at da skal vera koselig å komma innom,
for folk og fe. :-)


H A   E I   G O D E   H E L G

* Hipp hurra for Den Gode Feen som vant!!!
:-)
(Og som kjeme på trappo vår på søndag).

10 kommentarer:

Haust sa...

Så utruleg koseleg inngangsparti! Takk for titten! :)

Inger Johanne sa...

Koseleg og stemningsfull trapp!

Fredagsklem

Guttemamma sa...

Så utrolig trivelig ute hos dere,Bodil!!
Anette♥

Tina sa...

Her vil jeg tro de får stemning når de kommer innom, vakkert rett og slett!

Marte sa...

På trappo di var det skikkelig koselig!!:))

God helg!

♥ Netta ♥ sa...

Så nydelig julepyntet det var på trappa deres. Kjempegod idé med å bruke gravlys i lyktene, det må jeg jammen gå til innkjøp av. Da kan jeg få lys på trappa hver kveld og ikke bare når det kommer besøk - takk for super idé :-) Det ser mye mer naturlig ut når ikke alt er striglet, da føler jeg meg mer "hjemme" så det må du ikke tenke på ;-)

Ha en fin førjulshelg!

Klem
Netta

mali-mo sa...

....koselig!!!!!!! Kommer gjerne på besøk inn her ;)

Fine mørkebilder, syns det er så vanskelig ;)

God helg Bodil!

Ragnhild S sa...

Veldig koselige bilder;)

Emmy-mor ble kjempeglad for kjolen! Sjekk link for bilde av den blide prinsessen;)

http://loppehjemmet.blogspot.com/2010/12/krakereir-i-stua.html

Ellers har jeg give away som trekkes søndag;) Bare å henge seg på!

God helg til deg!

Loppeklem

Gina sa...

Så koselig det er på trappa di! :) Nå blei jeg virkelig inspirert til å pynte litt jeg og. :)
Veggene trengs ikke vaskes før til våren, da forsvinner jo snøen også så bara la det ligge og nyt hver dag før jul med venner og familie :) Det gjør jeg ;)

klem

Anonym sa...

Kjempekoselig blogg du har,og inngangspartiet var innbydende og stemningsfull ja!!Lurer på hvor lykten din på vegg til å sette talglys i er fra jeg??Den var kjempe fin!!
Hilsen Bente.