torsdag 26. februar 2009

Rett Hjem nr.1 -09



Dette er mitt 2. oppdrag for bladet Rett Hjem (eit gratismagasin som blir utsendt i Stavanger og Bergen, med eit opplag på ca. 120.000 stk). For eit givande oppdrag!!!
Oppdraget var ja, heilt fantastisk kjekt! Location var på Halsnøy Kloster, og tema for denne utgåva var/er bad og vinterlunch. Som sist gong var Trude Vaaga stylist (ho er så flink!!!), og eg fotograf. Fotodagen var stormfull, men vergudane var på vår side. Vinden og bølgene som storma rundt oss, gjorde berre alt så mykje meir spennande og livfullt. Det er i sånne tider eg kjenner meg så lukkeleg! Lykkekjensla av at: "Tenk at dette er jobben min!". Eg kjenner meg rett og slett heldig! Så takk til alle dykk som støtta meg i valet om å starta mi eiga bedrift. Det er eg svært takksamd for!
Nå er bladet komme i postkassane til dei som mottek det, og me andre som bur i feil/rett (alt etter korleis du ser det) kommune får oppleva bladet på nettet. Klikk på denne linken!

29 kommentarer:

Jeanette sa...

Oij så flotte bilder! :)
Jeg er en av d heldige som bur på rett plass og som får dette bladet..gleder meg til å titte nærmere på reportasjen og bildene dine:)
Grattis med flotte bilder.,ja jeg forstår gått at du er "lukkeleg" når du har en slik kjekke jobb. Ha en flott helg med dine:) Her venter fjellheimen på oss.. :)

☆Therese sa...

Du tar så flotte bilder!!! Så stemningsfult, skjønne farger.....

Ha ha, du får jo til og med matgris etter ungene til å se herlig ut!

Sommerlyst sa...

Koste meg med Rett Hjem i går faktisk. Utrolig flotte bilder - du er virkelig dyktig.
:)

mali-mo sa...

Åh, Bodil, kor utrolig flotte bilder!!! Og ruskeværet var jo helt rett, det er sånn høst-vinter-vår ved sjøen skal være på en grå dag. Bilder til å nyte!!!

Og ja, du bare pass deg, du vet ikkje ka du spøker med. Hahhahahaa, kakke meg i knollen og sette meg i huset ditt du ja,og så plutselig så sitter du der i et hus fullt av malingsspann, halvferdige rom og med elektrikerrør stikkende ut av alle vegger. Du skulle sett gangen min, den har no fem ulike gulvbelegg i et fantastisk mønster grunnet revne vegger. Hmmm. Etter det eg husker å ha sett av din gang: tror neppe du ville byttet!

Håper du får en flott dag, og gleder meg til å se bilder fra flere spennende oppdrag.

Tussaluso sa...

Utrulig fine bilder Bodil. Dette blei knall bra!!!. Synd at me ikkje får da i postkassen vår.
Klart du skulle starta for deg sjølv, du e jo best!

Merete sa...

Så flotte styling og bilder!! knallflinke damer er dåko :)
Håpar formen til minien er bedre i dag ;) klemmmmmm

Anonym sa...

Storartete bilder! som vanlig ;) har fulgt med bloggen din i 1,5 år og det er jo en fryd for øyet. Bra at du trives med egen bedrift! (husker da du lurte på det og bestemte det..)

inkala

Trine sa...

Nyyydelig! Så flinke damer, både du og Trude, dåke har verkeleg sansen! Kan dåke ikkje snart laga eit sånt magasin for vårt distrikt og?;-)

Anne Mette Lie sa...

Jeg koste meg leeeeenge med dette bladet i går! Utrolig mange nydelige fotografier! Du er FLINK! *imponert*

Photo-Me-Life sa...

JØSSENAVN så fine bilder...Disse var rå fine Bodil. Jeg skriver det samme igjen og igjen til deg men jeg får ikke rost deg nok.

Anonym sa...

Ja, mange flotte bilder, berre synd at me ikkje får bladet på desse kantar.

Pst. Du kan vel ordna da og du????

Putti :o)

Unknown sa...

Knallfine bilder!
Jeg tror ikke det er bare meg som syns at magasinet har fått et løft etter at dine bilder kom på trykk.
Lykke til videre!
Klem fra gunn

Jeanette Jess1 sa...

Fantastiske bilder,takk for masse innspirasjon på fotofronten :o)

Jannicke sa...

Har lest og bladd gjennom det mange ganger allerede! Et supert magasin, med imponerende flotte bilder!
Vel blåst!!

Ragnhild S sa...

Utrolig fine bilder! Du har valgt rett yrke! Så godt at du kjenner deg så fornøyd med jobben! Det er så viktig siden jobben er en så stor del av livene våre!
Klem

Huset på toppen sa...

Nydelige bilder du har titt for Rett hjem,fikk bladet i posten i går, og kose meg med bladet i går kveld!!! Du er virkelig en flink fotograf!!
Ha en fin fredag og god helg!!

Camilla sa...

Wow, så utrolig flink du er! Og så heldig som får jobbe med noe så morsomt og interessant. Bildene var flotte! :)

Cathrine Jensen sa...

lekkert!!

Huset i Hagen sa...

Ja, det var fantastiske nydelige bilder i bladet. Jeg har fått det og kost meg masse med det. De er heldige som har fått deg som fotograf til det bladet. Du er superdyktig! Det må være deilig tilfrestillende å ha funnet sin oppgave her i livet. Å få gjøre det man liker best av alt og se hva du klarer å trylle fram må gjøre deg så lykkelig! :0) Glad på dine vegne! :0)

Bitteliten sa...

Så vakre og stemningsfulle bilder du tar!! Kjempe dyktig er du!! (må le litt når jeg ser "krigs sonen" under her etter et måltid... slik er det også her hver dag!!)

Ha en flott helg!

Jes/Vita villa vila sa...

Underbara bilder vännen!!! Du är fantastiskt duktig & en sann iunspirationskälla! Tack!

Jes ♥

Tyra sa...

Jeg bor desverre på feil plass, men fikk jo nyte bildene på nettet, da!! Du er utrolig flink!!
Jeg må stadig vekk plukke opp haken min fra pulten når du legger ut alle dine vakre kunstverk!
Skulle trykket noen av dine arbeider opp på lerret og solgt dem til oss, du!! ;0))

Klem fra Cathrine

Hege - BOLIGglede sa...

Kjempefine bilder! Skikkelig stemningsfulle og fine farger.. Heldig du som har en sånn jobb!

Unknown sa...

nydelige bilder!

Tulipa sa...

Oj, så fint!

Vilken känsla du har i dina bilder!!!

Får mig att längta till den platsen... att sitta på en av stolarna, att gå i vattnet... att ta på en av badrockarna...

Underbart!

Kram mariette

Anonym sa...

Ja, du gjorde helt rätt i att starta eget - du tar så fina bilder!! /Terese

Marie sa...

Gratulerer med oppdraget!

Skjønne bilde :)

Lilla huset på prärien sa...

Vilka underbara bilder! Det får du väl höra till leda antar jag men jag ville ändå säga det :)

Design-Shimmer sa...

Stemningsfulle bilder :)