mandag 23. februar 2009

Fullt hus






Opninga av utstillinga Dundelina gjekk av stabelen på laurdag på Galleri Giga. Det er svært artig å sjå sitt eige navn på gallerivindauga...det må seiast! :-)
Bilete nummer to viser mi vesle mollemor hardt arbeidande med fargelegging, halvtimen før galleriet opna dørene. At veslemor ikkje var heilt i form denne dagen (og påfølgande natt) forstod eg etterkvart, og stakkaren hadde feber når me kom oss heim...huffameg.
MEN: Det kom så mange folk!!! Forestill dykk galleribilete proppa med menneske (pluss romma bak som me ikkje ser)!!! Rett og slett overveldande mange kom!
Til og med ei dame frå Sverige som fylgjer bloggen min (kom sjølvsagt ikkje kun pga. meg...men det kan eg jo lata som!). Uansett: Hei til deg (og sjølvsagt søster di!)!
Nå håpar eg at dei artige kleda og det skjønne Dundelina konseptet kjem fram til ein butikk nær deg!
Avisutklippa er frå Haugesunds Avis og Sunnhordaland.
Ha ein kjekke kveld!

8 kommentarer:

Jannicke sa...

Gratulerer!
Så kjekt det var vellykket!!
God mandagskveld videre!!

Therese sa...

Gratulerer så mye, også så morro at så mange kom :D

Katarina sa...

Tillykke...og lykke til:-) Klem fra København

rod i hob sa...

SÅ FLOTT!!
HAR ALLEREDE HØRT RYKTE OM FOLK SOM HAR VÅRE DER....:-)

Tante Mimmi sa...

Hurra for dåke tre!
Kunne få pustebesvær på laurdag- måtte stå på tåååå for å sjå dåke!;)
Klem!

Tre Kusiner sa...

Så tøff du var på håret (for å snakka om noko heilt anna). Gledar meg til å sjå dåke, forhåpentlegvis snart. Stor klem frå oss i kråkeslottet

mali-mo sa...

Gratulerer Bodil!!!!

Åååå, eg blir så glad på dine vegne for at det gikk så bra da! Ikkje at det er noe å være overrasket over, men gu kor kjekt for deg! Artig å "se" deg igjen på bildene her:)

Ha en kjempefin uke og kos deg med laurbærene;) Klem fra meg.

Anonym sa...

Leste om bloggen din i avisa i dag og måtte jo raskt inn å sjå. Morsomt å oppdaga at det var du som hadde tatt bildene på utstillingen me såg på i vinterferien. Barna likte den også kjempegodt! Kjempeflink er du! Masse lykke til vidare.