lørdag 7. februar 2009

Mini A Ture


Mini A Ture er eit av mine favorittbarnekledemerker. Gong på gong fell eg for eit klesplagg, for så å oppdaga at "jammen var det Mini A Ture, dette også"! Det må vera noko med stilen, designet, stoffvalg og fargar som gjer at det er blitt ein favoritt. Ettersom eg fortsatt har makta over bekledninga til denne madammen her (har ikkje nok myndighet til å få ho til å stå i ro på bileta lenger diverre...), så blir det nett slik mammo likar da!
Gler meg til vårvarene som kjem i butikken nå til desse små. Dundelina, MeMini og MinATure har nok alle nokre godbitar til oss mødre som synes det er 10000 gonger kjekkare å kjøpa klede til dei små enn til seg sjølv...

15 kommentarer:

mi-rachel sa...

skikkelig fine farger..og mange flotte detaljer på klærne. og veldig søt modell :)

Jeanette sa...

Nydelige fargar og skikkelig tøffe klær til ei lita frøken:)
ha en fin dag i morgen!

Anonym sa...

Så fine klær og så skjønne tøtto va; men alt kler jo den smukke =)
Ja, det er jo alltid kjekkare å handla klær til dei små enn til seg sjølv; føler mange gonger at eg nesetn ser ut som et fugleskremsel, men så lenge tøttene er fine, så er det greit!!!
nyt dagen i morgon; du blir vel feira du og =)
stor klem fra IT

Anonym sa...

Kjekt å følgje bloggen din. Bileta og alt du skriv om gjev meg inspirasjon og påfyll i kvardagen. Har også eit spesielt forhold til øya di, etter å ha hatt tre flotte år på høgskulen der for ein del år sidan. Ha ein flott morsdag ;)

Guttemamma sa...

SÅ enig, kjempefine klær!!! Og skjønn liten modell hjeleper jo og...

T:o)ve sa...

Herlig barnetøy med flotte detaljer!
Flink fotograf også :)

Fru Fjeldhammer sa...

Akkurat som jeg skulle sagt det selv.. det er stooor forskjell på klesbudsjette til unga enn til mamman!!

Herlige farger...

Gratulerer med morsdag!
klem

MeyBiMe sa...

Helt enig med deg!!!!!!
Jeg kjøper MYE mer klær til mine barn enn meg selv...og det er sååå gøy :-)
Jeg har sansen for mange av de danske merkene, og har en favoritt som jeg bare får i Danmark....
Nydelige bilder av snuppa di :-)
Hun er virkelig fotogen!!!!!
Ha en strålende fin Morsdag :-)
Her startet det med -12.5 grader og frosset vann og kaldt hus og henting av vnn hos naboen.....
HJELP....men jeg fikk masse sjokolade.....og det var fint plaster på såret!!!!!
:-)

bili sa...

Прелестный ребенок! :)

Photo-Me-Life sa...

Mini Bo er en perfekt modell, hun hadde virkelig egnet seg som barneklær modell:) Hun ser bare så skjønn ut på alle bilder du tar.

Smilla sa...

Fine dokka!
Flott med litt farger til de små.

rod i hob sa...

Sjønne bilder av sjønn jente med flotte klær :-)

God morsdag :-)

bubbs sa...

Jeg er helt enig. :) Mini A Ture er en av favorittene her også, sammen med Kissy Kissy og Norlie.

Skjønn jenta di er!

Anonym sa...

Åå, jeg falt helt for de hekla-blomstene med knapp på jeg.. Utrolig skjønne detaljer på en enda skjønnere jente!

ENGEL sa...

knæsje farger!herlig!!!