tirsdag 17. februar 2009

Pukka


Det er utstilling på gong, og mykje må gjerast. Det kjem eg tilbake til i morgon. Nå skal eg drikka te, som vart kjøpt kun pga. fin embalasje... Etter å ha stått på hylla nokre månader, så er det kanskje på tide å nyte innhaldet? Te kan nemleg gå ut på dato. Det har skjedd mange gonger her i huset. Det skjer sjølvsagt når eg har hatt eit sånt teraid i butikkhyllene, bombesikker på at nå er på tide med "te-tente lys-lunekveldar-haust-hippoghoi så romantisk-koselig dette skal bli". Det slår sjelden til. Eller alt det andre skjer, utan te...


Om Pukka teen smakar like godt som den ser ut, det får me nett sjå (smaka) på...

12 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Lykke til med smakingen. Jeg kjøpte to Kusmi-tebokser fordi de så sååå fine ut, men må innrømme at teen smakte skikkelig uuærsj!! Har virkelig prøvd å legge godviljen til ved flere anledninger, men de er rett og slett ikke gode.

Håper din erfaring blir bedre;)

Tove sa...

Eg høyrer til kategorien som kjøper Pukka-te fordi mange andre bloggarar gjer det, pakninga er fin og det høyrest så sunt ut å drikke det. Men fysj og fy! I beste fall smakte teen ingenting. Dette var rett og slett noko av det merklegaste eg har smakt... Kjøpte sjølvsagt fleire sortar når eg fyrst brydde meg, og alle var like ekle - etter min smak! Men eg veit der er folk som likar dei (!), sjølv om eg av og til mistenkjer dei for å like dei berre fordi det høyrest fint ut å seie det, hi, hi!!!!!

Heldigvis er smaken som baken, så det kan hende du får deg ei strålande smaksoppleving! Lukke til - med eller utan stearinlys!

Minmill sa...

Denne teen har jo så flott emballasje, så selv om den kanskje går ut på dato, så er den fin i hyllen likevel. Liker bildene i bloggen din. Du har ei søt lita jente i fine klær. Ei skikkelig liten prinsesse.

Fru Fjeldhammer sa...

Hahaha, now the feeling... og te gått ut av dato smaker ihvertfall bad!!

klem

Anonym sa...

hehe kjenner meg igjen på den tehamstingstanken ja "Nå skal det jaggu drikkes te for alle penga!" ;)

Gina sa...

Nydeleg blogg!
Hehe, det med te er ingen ukjent sak, hylla er full og mykje som ikkje smakar eller luktar kattapiss.. Men med ei god t-skje honning og litt mjelk kan den verste teen faktisk bli god..
Eg vart sjølv blenda av nypeteen då det gjekk opp for meg at den er bra for både meg og naturen;)

Lykke til med te-smaking!

Kaylovesvintage sa...

I'm crazy about Pukka tea, detox I like most

Terese sa...

Fantastiske smaker i Pukkaserien, jeg kan ikke helt forstå at noen ikke liker dem, jeg elsker dem! :)
Clarity og refresh er noen av mine favoritter.

La Famiglia sa...

Teen din er veeelidig god!! Og oppfriskende. Kan jo være godt nå denne korte, men akk, så lange februarmnd.


Hilser innom med min nye butikkblogg. Selger Pukka der og! ((:


ha en fin kveld

hilsen Hannemor i Dukkehuset

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Nämen Pukka te skall ju drickas, inte skrota på hyllan *fniss*

Det är ju rentav en av de bästa teer som finns, Ja å Kusmi da ;D
Men så är jag en riktig Te lover!!

Ha ett strålande vecko slut

Tante Mimmi sa...

Har du drukke opp??
Gledar meg til å kikke på laurdag!:)

Bonjade sa...

What a nice blog you have.
I'd like the pictures from mini a ture. Are these clothes also in Holland.......
They are so lovely for my daughter.
Have a nice day.