tirsdag 30. september 2008

Vesle pusen til mammo


























I dag er vetlepusen til mamma & pappa heima i frå barnehagen. Vetlepompen er ikkje heilt friske, men still going strong! :-) Hei, hei til alle snille barnehagetantene!

Eg har lånt med meg heim blitzlampar, som eg brukar til eit prosjekt. Etter kvilen sin fekk eg derfor testa ein litt fortumla godgut i blitzregnet, i mitt improviserte studio. Litt øvegidde og trøtte i fjeset sitt, men sååååå skjønne synes mammo, og sjølvsagt pappen! :-) SMASK!

10 kommentarer:

lena sa...

såååaa herlige synest «tante lena» på Halsnøy òg;)
Håpa du snart blir friske vesle klomp!!
klem

lena sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hvit Stil sa...

For en nydelig gutt. Og for en flink "mammo". Bildene dine er helt vidundelige.

MeyBiMe sa...

Å Nutte Nu.......
Herlige bilder!!!! Så stor han er blitt nå da!!!!
Synes dette med blitz ofte er litt vanskelig!!!!
Ha en fin fotografering med oppdraget ditt :-) Jeg vet det sikkert blir bra!!!
KLEM

Nr. 5 sa...

Åååå så herlig. Det er jo ekstra gøy å prøve ut ting med kamera når man har så søte motiver som prøvekanin :)

Klem fra nr. 5

Den gode feen sa...

Han er så skjønn at han er spisbar :) Men du og du kor fine bildene vart med blitz. Jøss, nå veit du kva du må investera i!!

Smilla sa...

Skjønnas! :)

Fryd for øyet sa...

så skjønn!:) utrolig fine bilder - dette kan du altså!!

Laila sa...

Åååå, trur eg må ta turen te Stord snart å få fotografert Prinsesså mi og =)

Igjen, Nyyyyyyyydelige bilder. Å ikkje minst, så stor "Vetlepompen" har blitt. Lenge siden eg har sett han nå.

God bedring =)

God klem fra Laila

Anonym sa...

Så skjønne gullungane dåke har :-)
Her begynne me på høstferie i dag. Skal pakka snipp eskene og få litt farge på skrotten på Kypros. Klem fra Linn