torsdag 4. oktober 2012

M Y * O F F I C E


Velkommen inn til mitt kontor/studio, som fortsatt ikke er ferdig, 
men som absolutt er tatt i bruk!
:-)
Eg 1. ELSKAR stolane mine frå Ølen Møbel
Knallgode å sitja i og ganske så fine...
"About a chair" heiter stolen frå HAY.



Kunsten er ikkje komme opp på veggen. 
2. ELSKAR bilete mitt av den engelske kunstnaren #som eg ikkje hugsar navnet på... :-)
Litografien kjem frå Galleri Giga (eit galleri vel verdt eit besøk!).




Krukker og boksar er alltid kjekt å ha!
Louise Roe krukkene kjem også frå Ølen. 
Stripete boksar kjøpte eg for MANGE år sidan, på Turids Gavebod! 
Boksane er sikkert 25 år og eg 3. ELSKAR dei fortsatt!
:-)


Kalenderen min innkjøpt på Interiør & Boligmessen, på butikken Lobelia.
Fekk ein slik kalender frå snille Trude for snart to år sidan.
Den heng framme i stova. 
Nå var det kontoret som trengte ein slik...
Kan ikkje sei anna enn at eg 4. ELSKAR den! :-)


Ved inngangsdøra heng det fine speilet frå TineK, 
saman med mine to små fuglar.
Kjekt å henge opp små jakker på.
Fugleknaggane hugsar eg ikkje kor eg kjøpte!? 
Trur det var i Oslo for ein del år tilbake. 
Var det Designtorget?
Jaja, dette var rette plassen for dei to... :-) 
5. ELSKAR dei!


6. ELSKAR mitt nye klesstativ frå danske Nomess!
Kjøpt på Ølen Møbel.


Politibilen min er svært populær.
Den 7. ELSKAR alle dei små... :-)


O S L O i morgon!
Det 8. ELSKAR både eg og mellombror, 
som skal på "guttatur" til snille fadderen.
*Så til dykk i hovudstaden som kjenner kongen; Vær så snill å be han vinka eller blinka litt med lyset, slik at navnebroren får sitt etterlengta kongemøte! :-)


Tre damer i lokalavisa i dag!
Hiha!
:-)


21 kommentarer:

mali-mo sa...

Hahah, ELSKAR innleggene dine snuppelure.

Og ELSKAR sengehimmelen bak der, kor har du fått tak i den? NETT PRIKKENS LIK en slik eg leiter etter til Olivia, og eg GIDD IKKJE sy. Vil ha fiks ferdig!!! Hjelpe snille???


Klemklem i fleng ;)

Shus sa...

Nydeleg innlegg! Eg ELSKAR det svarte og kvite, nett som du.

Eg har sendt ein sms til kongen om at han burde henga ut flagget når de kjem!

Klems

Anonym sa...

Superlekkert kontor! Den stolen trur eg jammen meg at eg må vurdere til mitt kontorhjørne og...har lenge tenkt på ein annan stol, men nå trur eg sanneleg at eg på revurdere det... Elsker Ølen, skal forbi der i morgon på veg til hytta, så kanskje eg klarer å overtale mannen til å ta ein tissepause der...hehe... Gløymde å hilse skikkeleg på deg i Bergen, hadde tenkt eg skulle nevne for deg at eg har ein tremenning som er oppvaksen der, og me er like gamle og fødd på same dag på Haugesund sjukehus. Var på besøk på Halsnøy fleire gonger når eg var barn, men det er maaaaange år sidan no. Men kult at dykk Halsnøydamer er så dyktige og får til så mykje! Kanskje me sjåast neste år i bergen? :)

Unknown sa...

Så herlig!!
Jeg og digger stolen:)

Elin | Draumesidene sa...

Kongen seier at han er klar. Sonja har til og med glatta over slipset hans. Nydelege detaljar på kontoret ditt, og nydelege ting frå Ølen Møbel, som er ein av mine favorittbutikkar! (men eg har aldri vore der...)

God tur!

Klem,
e :)

KROnPRINSESSENE sa...

Svart / hvitt slår aldri feil og damen fra Halsnøy har helt klart øye for detaljene ;)
Den kalenderen var jeg for sein til å kapre gitt! Men skal nok bli min en gang...
Kult med reportasje i avisa ;)
God Oslo-tur!
Klem May Helen

Tove Hertzberg sa...

I love black and white !!!

Du er en gnistrende dame som sprer glede på din vei. Digger deg!!! Helt sikker på at Kongen merker at du er i byen:-)

Klem Tove Hertzberg

Anonym sa...

Og eg ELSKAR at dåke kjem på besøk. Kongen, dronning og heile kongeriket står klare:-)

re:signert sa...

Knalloppslag i aviso og stilig office på gang. Kontoret mitt var ferdig en gang, men var ryddig i 2 dager... Så ble der roterom he he! Digger at du enda. Bruker de gamle boksene!! De er jo så fine!! Det blir kasta for mykje brukandes.. God helg. Høstferie. Me like! Signe

Linnéa sa...

Fint, fint, fint!
Og den stolen er jo bare lekker!!!

mali-mo sa...

Heia Olivias gulljente-reserve-tante-en-av-de-utvalgte-som hun-smiler-til ;)hehe ;)

Kan det være den på hjørnet nedenfor Haraldsgata som heter Kidsroom tror eg?

Skal til Haugesund neste uke, og på Fitjarbesøk til de små tantongene mine ;)

Klemmer til deg!!

mali-mo sa...

Snille ;)

mali-mo sa...

Jaudå, eg ringte, det stemmer. Kidsroom ;) Tusenhjertelig fra Olivia og meg. Du må få en belønning for detta Bodil, eg har leitet LENGE!!!!! SKal se ka eg kan få ordnet når eg er på Fitjar neste uke. God tur til Oslo!!! Helsa KONGEN! Klemmer!

Susanne/Changes sa...

Så stilig det har blitt på kontoret ditt!
Digger de stolene, og at du har brukt svart og hvitt i hele rommet.
Ha en flott helg!
Klem

ynde sa...

Er litt i "kontor-modus" om dagen her hos meg, skal lage meg ein liten krok på loftet! Tusen takk for flott inspirasjon ☺
- og goe helg te deg!

tonemelone sa...

Så fiiiin stemning på det kontoret ditt!! Mitt arbeidsrom ser jo bærre BOMBA ut stort sett heheh....! Fin helg til dæ og go tur! :-)

Øyeblikk sa...

Ojsann, her må det då vera ein rein fryd å tilbringa arbeidsdagen. Trur eg må ta med familien og bli avbilda hjå deg, Bodil :-)

Eg tar turen til Stord for andre helg på rad no, gleder meg allereie. Denne helga står kvalitetstid med venninner på tapetet. Aldri feil. Aldri.

God tur til Osloooo!

Klem Eli

Inger Johanne sa...

Så fine detaljar frå studioet ditt!! Og herlege bilder av minsteguten - må sei eg mistenker kva for ein lampe du har skaffa deg - og den er minst like nusseleg som han som liknar;-)

Klem

Anonym sa...

Så fine Bilder du har! ENIG med deg-ELSKER Hat-stolene jeg og :)) Har 6 hvite,lyst å få bytta en av dem til en svart..

Ha en strålende dag!

Linda

elv's sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
elv's sa...

I was amazed by your inspiring office... really love your workspace... the black and white and all the essentials in it... I borrowed some of your beautiful pics (linked) for my monday post... have a great new week!