tirsdag 2. oktober 2012

M E S S E G L I M T


Litt  M E S S E G L I M T
frå ei minnerik og strålande oppleving i helga!

Tom Haga (med det flotte etternavnet) hadde verdspremiere på laurdagen, der han presenterte puter og tapetar. 
Han takka bloggarar for sin utrulige suksess med Concrete wall.

Sjekk nettsida:

*Utrulig stilig, ikkje sant?

Frå La Fabrique sin tøffe stand. 


Pihls Paradis med populær kalkmaling (og mykje meir!) 
- nå må ein berre finna rette rommet...




Mykje moro på Kanel! 
Bli VENN med Kanel på Facebook!



Stilig tapet frå Fargerike!



Urdihuset vil eg besøka igjen! 
Har alltid høyrt så mykje kjekt om denne plassen og utifrå standen så må dette stemma!
Besøk Urdihuset på nettet viss du vil veta meir:



Til slutt eit bilete av frukosten vår... 
Sånn er det når tre stk trebarnsmødre reiser på weekend!
Veldig moro!
:-)

Messa var enda betre i år enn i fjor.
Forventningspresset til neste år er satt!

14 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Herlige glimt! For en flink og ikke minst sprudlende dame du er :)

Tove Hertzberg sa...

Fiiine bilder og glimt fra en fantastisk messe :-) Klem Tove

Olstad sa...

Så fine bilder jeg var nære nippe til å bestille tur og dra men turte ikke når det kom til stykke. Men til neste år skal jeg ta en tur, ser veldig inspirerende ut. Så fin tapeten fra fargerike var. Slik tror jeg at jeg skal ha på kjøkkenet! Ha en super uke.

Øyeblikk sa...

Å fytti katta, Bodil :-) Champagne til frukost ja... Det skulle berre mangla. Eg kunne fort blitt vant til det. Snakk om "pick me up" og fabelaktig start på dagen.

I morgon er det onsdag, det betyr at det plutselig er fredag og helg igjen. Då skal eg på besøk til mammo mi og få litt pleie, det er vel lov det, sjølv om ein snart er førtis ;-)

Logobytte kvar dag. Det kan bli veldig heftig. Men kanskje det kan passa med ein skull no på vinterhalvåret... Mhm... Decisions decisions...

Klem!

Unknown sa...

Takk for sist og takk for en helt fantastisk helg, så koselig å få hilse på deg!!! ;)
Klem klem Anki

Unknown sa...

Herlige bilder *mimre mimre* ;))

Susanne/Changes sa...

Flotte bilder!!
Takk for ei mega flott helg!
Du er en super dame med et fantastisk humør :-)
Det var så kjekt å møte deg :-)
Ha en flott kveld!

Bodil Nævdal sa...

Flotte bilder og takk for link :-D fra Bodil,på kanel

marian sa...

Blir dobbelt inspirert når eg ser bilda dine allså! Kjekt å treffa deg på bytur. Til neste år vil eg òg drikka champagne til frukost!

marian

KROnPRINSESSENE sa...

Herlige bilder og HERLIG helg vi fikk ja! Blir glad av å tenke på deg...
Du vet å spre glede rundt deg du ;)
Gleder meg allerede til neste år...
Klem May Helen

Lotta sa...

Herlige bilder!!!!!

Unknown sa...

Så mange fine glimt, og veldig kjekt å se deg igjen der!
Lille Lio luktet av deg hele natten lang kan du tru ;)

Unknown sa...

Takk for sist og så kjekt å treffe deg igjen!
Knallfine glimt fra messsen og må bare få sagt det at ditt fantastiske vesen og humør løftet både bloggfrokosten og mitt messebesøk opp på et helt nytt nivå! Smiler bare jeg tenker på det... :D Gleder meg også storveis til neste år!!

Fru Andersen sa...

Flotte bilder! En kjepekjekk messe, storkoste meg, du gjorde en super jobb under bloggfrokosten, "guuuud kor eg lo" ;-)

Morsomt å ha sett deg in real life!