mandag 8. oktober 2012

L A M P E


Bilete av lillemann og overskrift lampe...
Har da tørna?
Kvar er linken?
:-)

Jo, det har seg sånn at min lille kosemose gut lignar ein lampe! :-)
Ein lampe som eg derfor måtte kjøpa på Interiør og boligmessen,
rettare sagt på Mitt Rom sin stand.

Lampen skal bloggast om, men deler i dag kun bilete av min moskeper som ser ørlite bekymra ut! :-)
Lillemann var med pappen på "besøk" til mammas studio i dag. Pappen skulle henga opp ein lampe og mala litt...(for eg søle så grådig seier han far!). Jaja, så satt me der og venta, eg og minien. Tok vell ein halvtime før eg kom på at eg kanskje kunne ta nokre bilete av han mens eg venta...!!!

Så i sin deilige utedress frå MeMini, vart det litt bilete av verdens beste moskemolleper!
Kjært barn har nemlig MANGE navn (og lignar på ein lampe!). :-D 



15 kommentarer:

Marte sa...

Så herlig! Og eg skjønner ka lampe du meiner:) Trur i alle fall det!:D

Syns du var så flink som konfransier på messa, storkosa meg!

Marte:o)

BO sa...

Tusen takk, Marte! :-) Ja, du ser lampelikheten... :-D

Pink lady sa...

Helledussen for en herlig liten gutt!! :)

Fru Eikje sa...

For en liten skjønning! Skikkelig god var han :) Vi har samme dressen til minsten -den er helt fantastisk!
Venter i spenning på å se lampa! :)

Anonym sa...

Så skjønn ein liten:) Dei dressane er favorittar til gutane her i huset! Og så er dei jo verden skjønnaste når de har dei på og. Nesten så eg sko ønske eg hadde ein sjølv:)

Den gode feen sa...

Skjønnaste vesle pusekatten altså :) http://dengodefeen.blogspot.no/2012/08/folk-rvere-og-sant.html

Fru Fjeldhammer sa...

Så vakker da...

Øyeblikk sa...

Det må no vera ein flott lampe! Moskemolleper er i alle fall ein herlig søtnos.

Så du søler når du malar du? Det gjer eg også. Men det er fordi eg har det så travelt med å bli ferdig. Trur eg.

Klem Eli

BO sa...

Eg bryr meg ikkje om malingssøl - bryr meg katten! Men viss nokon er så opptatt av null søling så er da jo heilt greitt at dei tek jobben sjølv. GREIT for meg, lissom! :-D

LYKKEBO sa...

For en sjarmør! Herlig:)
Og for en flnk mamma!!
Gratulerer med nytt "kontor"

Gleder meg masse til å se mer derfra;)
Klem

Anonym sa...

Hahaha må le,du er så morsom:)han er jo bare så utrulig skjønne jo der han sitter oppi der godklumpen,godt du kom på å få tatt litt bilder av han:))
Klem fra Lillian

Eva Marko sa...

Очаровательный Малыш! И взгляд такой серьезный :)

Kirsti sa...

Jeg tror jeg skjønner hvilken lampe du mener. Den er utrolig søt.

Kjempefine bilder av minsten :)

Kirsti

Et puslespill sa...

Nydelig lampegutt :-)

God helg
Hilsen Miriam

cathrine - trettien [31] sa...

Gu, for en helig liten kar Bodil!! Får jo lyst te å spise han opp ;) har lik dress til Andrea i str 6 mnd og jeg gleder meg sånn til å ta den i bruk!! De er jo bare så flotte! Ha en fin ukesstart :)