lørdag 21. april 2012

M U G T A I L S



Byblom til ungane frå mamma og pappa etter vår vesle mandag- til tirsdagsutflukt.
Kvar sin "mugtail" til tre stk. småtroll - ein fin harekopp til storesøster, skjønt dådyr til mellombror og liten ekornkopp til minstemann! Ein gode unnskyldning for ho mor å kjøpa dei fine koppane...

Vart ungane glade? Som forventa. Storesøster smilte og syntes den var skjønn. Babybror berre gurgla og smilte med si vetle fyrste tann. Mellombror himla med augene, såg på meg og sa tørt: "Ka e`da der? Meget merkelig presang å gi - ka ska`eg me àn!". Å kva seier ein då? Ingenting. Absolutt ingenting...

:-)

Fine koppane er kjøpt på Svingen møbler & interiør, www.svingenmobler.no

4 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Eg synest det var fin-fine koppar :) Men trur nok eg hadde fått nett samme tilbakemelding om eg hadde kjøpt med heim slike til mine troll, altså samme reaksjon som mellomstebror. Herlig ærlig ;)

Likte veldig godt frukost innlegget under her, kjenner at eg har lyst på ein gull-god søndagsfrukost i morgon. Så då må eg vel innom ein søndagsopen skjappa, for her er det heller ingen som har handla inn nåke særlig...

Me snakkast vel på laurdag då, Bodil, hos Anita i Ølen. Du som eg gledar meg :)

God laurdagskveld!!

Unknown sa...

Hehe, så lurt og kjøpe de til ungene:)
Og reaksjonen til mellomstebror var typisk, hihi:)

Knallfine er de ♥

BO sa...

Eg og gler meg! Då skal me koooosa oss! :-)
Gode laurdag til deg og!

BO sa...

Godt med gode unnskyldningar for å shoppa! :-)