mandag 23. april 2012

K O N K U R R A N S E * C O O P


Eg får mange forespørslar frå ulike aktørar som vil annonsera på bloggen min. I dag gjer eg eit unnatak, slik at du får anledning til å vinna noko! :-)

Anledningen er BARNAS UKER i veke 16-18 på COOP Obs Hypermarked.


Viss du har lyst å vinna eit gåvekort på 500,- kr. hos COOP Obs Hypermarked, kan du delta i konkurransen. Legg igjen kommentar med svar på spørsmålet under - og hugs å legga ved kontaktinformasjon (t.d. mailadressa di dersom du ikkje sjølv har blogg).

Frist...tikk takk: Legg igjen kommentar til og med onsdag 2.mai.
Vinnaren vil bli offentliggjort i slutten av veke 18.

Kan du kjøpa Hunter støvlar på COOP Obs Hypermarked?

Svaret finn du HER!


58 kommentarer:

24 sa...

JA, du kan få kjøpt superkule hunterstøvlar på coop :) Eg er med veit du, ha ein fin dag Bodil!

Klem Helene

BO sa...

Var vanskelig å finna svaret, sant vel! :-D

Anonym sa...

Jepp da kan du! ;)

Elisabeth Fjelland

Anonym sa...

Jess!:)
Goe klemmen å fine dagen te deg:)
Klem fra Anne Lill

linda sa...

ja det kan du :D
linda svendsen

24 sa...

klart ein får tak i hunter på coop :)
trekker lykke loddet :)

henriette

Olstad sa...

Ja det kan du og jeg skal jammen reise i morgen og kjøpe.

Line@bonordisk.no

Tonebone sa...

Selvfølgelig kan man kjøpe Hunterstøvler på Coop! Jeg fant svaret, ergo jeg er med. :)

Anonym sa...

Ja, det kan du:-)

Ulla sa...

Åja du kan få kjøpt Hunter på Coop:)!!

Fru Fryd sa...

Ja det kan du, og ett par svarte har kommet til mitt hus fra Coop Obs;0)

LindyPindy sa...

JA !!!! ::))

*knip* frå Lindy Pindy

Anonym sa...

Ja jøsses kan ein få Hunterstøvlar på Coop.
Putti:-D

Haust sa...

Ja, det kan du! :)

Merete N sa...

Hei, blir med på denne konkurransen jeg også. Svaret er ja :)
Ønsker deg en fin dag.
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Anonym sa...

ja du kan kjøpe Hunter der. Hadde vært kjekt å vinne. Hilsen Torunn Svantesen

Unknown sa...

Ja! Det kan du :-)
Krysser fingrene for vinnersjanse :-)

mlle norvegienne

mllenorvegienne@gmail.com

eventyrLise sa...

Jepp det kan du :)

Mariann sa...

Ja da kan du :)

Anonym sa...

Heisann. Eg visste da ikkje, men ser på alle dei andre svara, at JA, da kan du visst. Dei har no alt mulig på Obs!
Klem Elin Enes

Anonym sa...

Det kan du:-) Catharina frå novemberbabyane;-)

Ågoth Idsøe Skjæveland sa...

Yes, you can! - og takk for en nydelig blogg!

Yvonne sa...

ja det kan du! både til liten og stor! så reklamen i gårkveld:) hihi men hvor kan man få tak i den nydelige puten på bildet? den var jo knalltøff!! klem fra yvonne.

Pink lady sa...

Ja!!

Familien Tuv sa...

Det kan du!
siskogst@online.no

Anonym sa...

Ja da kan du ;) super blogg du har bodil ;) Kristine Njøs !

Anonym sa...

Ja!!!!!!!!!!

Mvh Janne

(jannroer@online.no)

Kjersti sa...

Ja, man kan kjøpe kjempefine støvler fra Hunter :)

Anonym sa...

At du kan, ja:) Klem fra Jannicke Skår Eide

Gina sa...

Ja det kan en om en vil:-)
Herlig klokkepute du har bilde av:-)

Tvillingmamma sa...

Jepp, Hunter er nå kommet på Coop, ihvertfall så jeg de på Coop Obs på Mariero i dag. Så eg har ikkje lurt på svaret......

Øyeblikk sa...

Ja det kan me :) Det hadde eg seriøst aldri trudd! SÅ bra :)

Eg er med, Bodil. Snakkast på laurdag, gleder meg til ditt blide åsyn!

Klem Eli

M sa...

Reklamen var nettopp på TV....så JA....det kan man..

Klem, M

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Anonym sa...

Ja, det kan ein :)

Elisabeth Eide

Anonym sa...

Kjempefin blogg du har!!

Jaa, man kan kjøpe Hunter støvler på Coop. K

Mvh Christina
cbaksaas@gmail.com

Anonym sa...

Ja, nå kan en få kjøpt Hunterstøvler til gullungene <3 på COOP

Marianne Teinum

Black Orchid sa...

Hei.

Selvfølgelig kan eg det! Om dei berre hadde vore litt breiare i kanten ville eg nok gjort det også:)

God onsdag.

umulie sa...

Ja, de har i alle fall det på Coop Obs! Olrud.

ESMERALDAS HJERTE sa...

Jepp; og det visste jeg allerede.) Blir GJERNE med på konkurransen...

Elisabeth

ESMERALDAS HJERTE sa...

Jepp; og det visste jeg allerede.) Blir GJERNE med på konkurransen...

Elisabeth

cathrissico sa...

Ja det kan du!
Ha ein flott dag ;)
c-than(@)online.no

Monika Aa sa...

Ja, det kan man! :)

vintagehuldra sa...

Jupp, en kan kjøpe hunter på coop :p
Lurer meg med i trekningen jeg og :p
Ha en finfiiin dag :D

Anonym sa...

Hei, hei!
Ja, det kan man!!
Hilsen Hilde
hilde.huseby@hotmail.com

Anonym sa...

Ja - ikkje ein ting de ikkje har;)
God kveld vidare! hannekb@hotmail.com

Anna sa...

Det kan man, både til barn og voksne ;)

Annavjohansen(att)hotmail.com

Simple Lovely sa...

Hehe, ja! Det kan du:)

Hauge sa...

Ja, det kan du! Billig er det også! (billigare!)

Anonym sa...

Ja tydeligvis kan man få kjøpt Hunter støvler på coop obs! Jeg skulle gjerne hatt slike støvler, så jeg krysser fingrene så jeg kan bruke gavekortet på det ;-) mvh ingrid, ingridedalsmo@gmail.com

Anonym sa...

Ja, det kan du :)
Ha ei fine helg.

Silje Eiken

Minnelita sa...

Klart du kan få kjøpt Hunterstøvler på Obs coop. Y\Tvi, tvi. Kanskje jeg vinner ;)

små skatter sa...

Ja vist kan du få kjøpt hunterstøvler på coop.
klem fra små skatter

Anonym sa...

JA! :D

Hilsen C.

sansamilla@gmail.com

Karianne sa...

Ja, det kan man :)

Karianne. oeie@gmail.com

Hilde - Feien og Fjong sa...

Det var eg ikkje klar over før nå. Sjølv om allereie hadde sitt svaret over, måtte eg liksom følgja spelereglane å gå inn å sjå ;-) Det var kjekt å treffa seg i går. Hansemannen var så herleg og du så sprudlande :-)

the Folding chair sa...

JA, det kan du! Jeg er med, woo hoo!

Kjekt å treffe deg i går, og herligste lille Hansemann med de søteste småtærne *sukk*...

(ja, det raslet litt i eggstokkene der)

Klem!

Forever Love sa...

Yes! I'm in:)

Takk for sist, veldig kjekt å treffe gullegutten og deg igjen også!

Klem T

trudeanett sa...

heisann, ja man får kjøpt hunter støvler der :)
Fin kveld til deg :)

trudeanett@hotmail.com