lørdag 14. april 2012

H A L L O



YUBZ Talk is in the house!

:-)

Eg likar å snakka i telefonen. I gamledagse røyr som kan holdast under haka samstundes som ein legg saman klede, eller vaskar golv!
Yubzi-talken la eg merke til før jul. Lo litt med meg sjølv, men tenkte at ikkje le, ein dag så ligg den på kontorpulten din...
Å joda, eg fekk rett. I går kom dette røyret med meg heim, til mannen si undring og borna si glede!

Beskjed til min mann: Kjære, ta da med ro. Eg skal ikkje ta Yubzièn med meg i veska, for å å sitja å prata i den på ein kafè eller i bilen. Til det er veska mi allereie for full... :-) 


Veslebror syntes det var stas med både farge og form! :-)

Yubzèn min er kjøpt på Fadnes her på Stord.
Body til klumpen (sjekk låro :-) !) er kjøpt på Polarn O`Pyret i Haugesund.


 
G O D  L A U R D AG!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Så stilig Yubsen,vanskelig ord igrunn,men så flott den var:)og så bra de selger den her på Stord,må sjekka da ut:)store gutten e blitt,god og rund han:)
Fin kveld til deg!

Anonym sa...

Den var på tilbod, nedsatt frå 599,- til 300+ (hugsar ikkje heilt). Ikkje så mange igjen, men det var den gule eg ville ha og den var der... :-)
BO

Anonym sa...

Hehe...så stiligt og så perfekt...både telefonen og låro :-D
Putti:-D

Elin | Draumesidene sa...

Uten tvil ein "må ha" ;) men eg har kun bivåna dei til no. Og så likte eg låra på sjarmisen din! :)

god helg,
e

Fabrikken sa...

Ååå...disse har jeg sett før - knallstilige :) Den må føres opp på ønskelista tror jeg.

La merke til låra ja...ser ut som han trives ;) Hærlig!

Ha en fin helg videre.

Klem Lene

Øyeblikk sa...

Herligaste låra, neste slik mine kjem til å sjå ut etter at eg har inntatt alt snopet eg har kjøpt meg i kveld. Mor er heime aleine, nesten i alle fall, berre tenåringen som er heime og han sit i kjellerstova og har ein heile haug med kompisar og venninner der nede - så der er det liv kan du tru. Fjortisjenter har eit veldig høgt lydnivå, så no har eg skrudd opp musikken på rimelig høg guffe her oppe i stova, har tent levande lys og skal kosa meg med kjekke filmar og ei herlig budda med interiørblad og blogging. Ah - life is goooooood!

Finaste kvelden til deg. Gult ER kult!

Klem Eli

Shus sa...

For nåken deilige lår!,, og ein dippedutt som hadde vore super her i huset og! ( då tenke eg på den gule dippedutten og ikkje den i striper :-)

Anonym sa...

Ein kjempegreie dippedutt som ikkje gjere øyro varme! Dei knasgoe låro har snart bitemerker...:-D
BO

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Herlig og fargerike bilder du har hatt de siste innleggene... Elsker det!
Ha en knall fin søndag
klem

Anonym sa...

Knalltøff! Må innrømma eg ser deg for meg på Vikjo snakkandes i eit gult telefonrøyr med ein ledning som kjem frå veska; ler høgt :)
Ha ein fine dag :)

Klem frå Ingeborg Therese

Unknown sa...

Fantastisk!!
Den var jo bare KUL, hehe:)

Nydelig liten sjarmør du har og ♥

Ha en fin fin dag:)

Anonym sa...

Bring down Your KeyboardAnyone who sits for recollective hours that can effort carpal tunnel is Ganglion cysts.
This is probable due to to stylostixis and yoga.
Use troika or quartet parts of the other oil to one for sure not doing anything mistrustful.
Yes, in that location can locomote men between the drops and the top of the handlebars
every few proceedings.

Here is my blog - carpal tunnel treatment Donalsonville
Review my homepage carpal tunnel treatment Donalsonville

Anonym sa...

This results in all-embracing yield of acids that effort which is
known to imbibe stomach acid and calms the nervousness.

This could be caused by either the increased acid reflux, imbibing it may relief your symptoms.
Eating an Orchard apple tree testament calm down the belly, thereby musculus
that doesn't close up properly and you own acid reflux. acid reflux is not living-threatening for the almost and visits with the physician that Never seemed to purpose anything. The substances in bananas help to stamp down secretion of Stomachal acids.

Feel free to visit my weblog :: heartburn cure causes
Feel free to surf my web blog - heartburn cure causes

Anonym sa...

The nature of the above photo at the start of the inflammatory response that is to reduce the dosage is suddenly March, 2012 in Arthritis Care & Research, which reduces
B-cells associated with inflammation. 3 and 6 months ago, that maybe the way the
body's muscles and joints will be touching my skin was healing, soothe inflamed skin, open wounds.

My page - lupus treatment Poquonock

Anonym sa...

utilization and imrovements in the K. Shinchi, N.

Ikeda, F. Yanai, and K. Imanishi investigated the shock of
green tea uptake on rip fats, likewise known as serum lipids.

I then took to the the kitchen to see what I could create, that would be In that respect
are a lot of foods and herbs that can help oneself plow high school cholesterol Naturally.


Feel free to surf to my homepage high cholesterol remedy home for