lørdag 13. februar 2010

Smykke


Sjelden blir det kjøpt noko til meg sjølv frå meg sjølv
(nå utelukkar me stolar, lampar, koppar og kar
-det er tross alt kjøpt inn til familien...:-)).
Eg meinar sånne personlige dilleting, som eit smykke eller to!

Dette smykket kjøpte eg på Gardemoen,
etter at byblomane til resten av familien var innkjøpte.
"Eg har mange smykker.
Eg brukar ingen smykker.
Eller jo, eg er ein sånn som brukar det eg fekk sist mykje.
Då er alt det andre eg har gløymt...
Sikkert ein dårlig forbrukaregenskap,
men ei sanning i mitt liv.
Så nå er det nye smykket i sentrum.
B r u k t   f l i t t i g.
Synes til og med det såg fint ut i den store skåla i stova.




Ha ein god laurdag!

13 kommentarer:

beate sa...

hei og hopp!
nydelig smykke!
...er helt enig i at kopper og kar er en nødvendighet som gleder hele familien....*fnis*

ønsker deg en fin lørdag
klem beate

Jes/Vita villa vila sa...

Underbart smycke & underbara bilder, som alltid Bo - du är såå duktig & det är en fröjd att få ta del av alla dina foton!

Kram Jes ♥

AnnaJohanna sa...

God laurdag til deg og! Kjenner meg igjen i det du skriv ang smykka. Blir fort gløymt dei andre eg har når eg får noko nytt. Korleis var det forresten på Kvinnivasjon? Er litt nyfiken på det. Det gjekk meg hus forbi at det skulle vara på Stord. Var det stor oppsluttning, dannar dei nettverksgruppe o.l.

Johanna

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Vakkert smykke.
Kjekt med noe nytt.
jeg har alle smykkene hengende framme på badet, så blir de, selv om jeg ikke bruker de, brukt til å pynte opp badet mitt.

Ha en happy valentine, morsdag og fastelvn.
:)

Kari-Anne sa...

Hei! Så nydelig blogg du har! Ser vi har en del til "felles" ;) Håper det er greit at jeg linker deg?

Ha en fin lørdagskveld!

marzia sa...

I really like your blog. I've been following you for more than one year now and I'm always surprised at your pictures and at the feelings and moods they evoke. I wish I could seize the moment through the lens as you do. Ciao. marzia form italy

Prinsesse Elin sa...

Synes virkelig du fortjente dette smykket. Likte det kjempegodt jeg. Ha en nydelig bollesøndag, morsdag og alle hjertens dag:)

MITT VITA HUS sa...

Jag är en ny läsare av din blogg och nu har jag kikat runt en stund på dina helt underbara bilder, vad glad och inspirerad man blir här:)

Ha en fin alla ♥ dag

// Mia

Pink lady sa...

Nydelig smykke!

Jeg er nok litt slik som deg, bruker de sist innkjøpte smykkene. Men det er samtidig veldig kjekt å finne frem smykker man gjerne hadde glemt at man hadde og kombinere de med nykjøpte klær:)

God søndag

Klem Pink Lady

Nina B. sa...

nydelig smykke ja, herlig med det røde (?) som frisker opp! Kjenner til det med kun å bruke de siste smykkene...hehe...minner meg på om at jeg må ha en opprydding snart!

Herlige gaver du fikk fra barna og. Ligger masse kjærlighet bak de ja ♥

lisasornes sa...

fint smykke.jeg har alle smykkene mine fremme til enhvertid,sånn husker jeg på å få brukt dem.men det går nok litt i perioder her også,selv om jeg er veldig tilhenger av å pynte meg til fest & hverdag er jo en fest ♥
februarklem ♥

Everyday living etc. sa...

Hej! Vilket underbart smycke du visar. Härlig och inspirerande blogg du har.

Ha en fortsatt bra dag!

ninabakke sa...

Kjempe fin blogg! :)