onsdag 10. februar 2010

Kvinnovasjon


Eg har vore med i ei arbeidsgruppe som vart samla i fjor,
med mål å få i gang "Kvinnovasjon" her i regionen.

Kvinnovasjon sitt mål er å verta ein møtestad for gründerkvinner,
og for dei som drøymer om å verta det.


I dag kl. 18.00 er det KICK OFF på Stord Hotel!
Det er ikkje for seint å melda deg på!

Grunn god nok for å komma er at...
- du kanskje vil veta meir om kva Kvinnovasjon er?
- du har ein draum om å starta for deg sjølv?
- du synes du har ein god forretningside?
- du har drive firma lenge?
- du vil skapa kontaktar med andre gründerar?
- du vil møta andre kvinner som driv eller ynskjer å driva sjølv?
Osv.

Me snakkast!

Påmelding ser dykk på annonsa øverst!

4 kommentarer:

Olstad sa...

Så fint, jeg har vært med i kvinnovasjongruppe på toten lenge det har en del fordeler bla har vi fått til å starte opp en slik nettvkerkskredittgruppe i regi av innovasjon norge der vi fått låne lånekapital av innovasjon norge. (Tror sørgelig nok at den ordninger er avsluttet...) eller må jeg tipse om kvinnovasjon.no sidene der er ganske mye artig å lese og gode tips for de som driver for seg selv eller har lyst til å drive for seg selv. Fortell hvordan det gikk da...

AnnaJohanna sa...

Hei, så spennande. Hadde eg sitt det før hadde eg nok heve meg på. Me driv jo eigen nettbutikk og det hadde vore flott å gått i ei slik gruppe. Går på kvinnovasjon på Karmøy, men føler vel ikkje eg har fått alt for mykje ut av det. Men har berre vore med i 6mnd, men det har ikkje vore mange møter.
Så om det er meir futt på Stord, hadde det vore utrulig interessant å gått på møta. Bur på Bømlo, jobbar på Stord.

Johanna

Beate sa...

hei:)
takk for hyggelig kick-off møte i dage:)
var veldig interessant, sjølv om me fra austevoll måtte gå litt før.
hadde virkelig hatt lyst å fått med meg ann karin.
var på foredrag med hun når eg gjekk coaching på BI. fantastisk dame:)

kjekt å møte deg:)
hilsen meg, som kontakter deg igjen ved neste ankomst av baby;)

Janne sa...

Spennende;) Har selve en liten drøm i magen om at jeg en dag skal starte noe selv. Tiden vil vise;)

Super helg til deg.

Klem fra Janne/Nenna