onsdag 2. september 2009

Utdrikkingslag



I sommar gifta ei av våre beste veninner seg. Helga før den fantastiske bryllaupsfesten hadde me utdrikkingslag for ho. Som dykk ser på bileta: Masse knallgod mat og drikke! Samt masse tyting og latter, pluss ein utrulig konsert i Baroniet med Anne Grete Preus (ho var jo berre heilt fabelaktig!) og Herborg Kråkevik. I høg Champagnerus så vart dette ei stor oppleving, både før, under og etter konserten... :-) Ein gjeng flotte bergensarar på rada bak hadde hatt ein unik kveld pga. oss! Me skålar i bergensk kaffi, og seier HEI! :-)
Bruden skjølv ventar nå i spenning på bileta sine. Dei kjem til eit postkontor i Stockholm, pretty soon! Glad i deg Ingrid Pingrid Pøne! :-)
P.S: Takk for lån av naust, Linn!

9 kommentarer:

Tre Kusiner sa...

Du er ein unik fotograf Bodil. EG angra på at eg ikkje inviterte deg med til Barcelona då eg gifta meg!! tihi. Skulle likt å hatt deg som fotograf!

Klem F

Jannicke sa...

Imponert over matbordet!!!

Knallfine bilder :o)

Klem J.

Anonym sa...

nam nam mmmmm e da du som var kokken også...

Putti:-)

AB sa...

oi for et lekkert matbord. Ser ut som dere hadde en kjempe aften. Heldig brud som fikk så flott utdrikningslag. Snart er det min tur også, er så spent. Tar du oppdrag på østlandet? Du tar helt pusten fra meg med bildene dine :)

GAWO sa...

Fikk så lyst til å klikke bildet med maten på litt større. Ser ut til å være mye spennende der.
Småretter i alle fasonger, både varmt og kaldt kanskje?

BO sa...

Me hadde fantastisk masse god mat, der alle hadde deltatt med sine ting; som kjøttboller, kyllingspyd, pastasalat, rissalat, focaisa brød, bacon/potetsalat, frukt, ulike dipp/sauser, kaker og digg...+ masse jordbær med vaniljesaus... Bruden er er ein matmons (og det er vel me andre og) så dette var nett i hennar ånd! :-)

Fru sommerfugl sa...

Ser ut til at den kommende brud ble veldig godt tatt vare på. Har nok vert masse arbeid tenker jeg.Lekkert var både mat og interiør i alle fall. Ha en finfin kveld:)

Anonym sa...

det var det eg visste!!!! naustet har potesial for dei som gidde dille dalle ; )

Klem fra Linn

Unknown sa...

Tusen takk, Bodil (og sjölvsagt alle dåko andre, herlige, gode veninner), for kjempegode utdrikkningslagsminner! Löye å sjå bilder frå kvelden.....Gu`så masse god mat (eg lengtar tilbake)! Men kor er bildene frå puben i Rosendal?:-)

Stor klem frå "Brudo" i Stockholm