torsdag 7. juni 2007

Uterom - blå
































Ingen nyhet at eg er glad i det blå! Ein god, rolig og kjølig farge i dette fantastiske, sommarværet! Her er bilete av det som omkransar meg her eg sit. Dei blå clematisane mine, som er fulle av blomar i år.
Stolen som eg malte i fjor, men som av ymse grunnar overvintra ute. Kva gjer det, når den vart naturleg sliten, i fransk stil! :-)

Svært fornøyd med sykkelkorga som eg kjøpte for 50,- kr. Tenkte "YES!" når eg såg den. Såg i ein annan blogg (hugsar ikkje kven det var), at ei viste fram sykkelkorga si, ved å henga den på ein stol. For ein lur ide (i allefall for oss som syklar sjelden...)! Super til å legga blader, sololja og diverse anna oppi, i staden for at utebordet flyt.
Kjøpte også toolboxen for 50,- kr. Fin den, i lag med lubeliaen min!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Du tar så masse flott bilder! Er stadig innom og titter på alt det flotte i bloggen din :-)

Tussaluso sa...

Kjempefint med blått ute. Klematisen såg veldig fin ut. Da ønske eg meg og. Kor kjøpte du den sykkel korga di. Hadde nemlig tenkt å bestille ei eg såg på nettet, men den kosta ikkje 50,-. Du finn alltid så mykje fint du.

BO sa...

Fant ho sist helg, på Halsnøy :-). Det var torgdagar der, og dei hadde masse fint utfor butikkane. Enda med at eg "grafsa" med meg ein del.

Mors værelse sa...

Mmmmm. sååå vakkert.....
Ja,her er det jo bare å sette seg ned på den "franske" stolen og finne et blad i sykkelkurven.
Ha en strålende dag!

Merete sa...

Så koseleg du har det ute hos deg og, Bodil!! Du har kanongod smak ;o) Kos dåko masse ute i finaveret!!

Mina prylar sa...

Ahh...vilka sommarbilder!

Anonym sa...

Cykelkorgen var jättefin, och billig!! Och så härliga färger på fotona!! Blått e flott :) /Terese

Anonym sa...

Beautiful blue BO - pictures !!! Jag vet inte hur du gör men vad du än fotograferar så blir det alltid så vackert....!
Jag önskar dig en skön sommar....bloggandet blir lite sporadiskt för mig from idag....måste ju njuta nu!!!
Kram
Du är välkommen att besöka min fotoblogg om du vill...
http://mossygreen.blogspot.com

Tingeltangel sa...

Dina bilder är så vackra.Jag älskar också blått så jag tycker extra mycket om dem du visar idag. Krukan som lobelian växer är härlig.

MODERN COUNTRY sa...

Å for noen herlige bilder!! Du fotograferer ikke for et Interiørmagasin vel? Noe så profesjonelle bilder skal jeg lete lenge etter! Hva er din hemmelighet? hehe..Klem fra Aina :)

Anonym sa...

Very nice pictures.

BO sa...

He, he! Nei, eg fotograferar ikkje for noko magasin, men eg har hatt ein del bilde på trykk i ulike media. Kanskje eg skal laga eit innlegg om det ein gong?
Takk for at du set pris på bileta mine! Det som er så kjekt med å fotografera er at ein kan ta utsnitt av noko. Som min kjære sa i dag; "Folk som ikkje kjenne oss, trur sikkert at me har alt på "stell" når dei ser dei bildene. Dei skulle ha visst!" :-)

Sol sa...

Nydelige bilder igjen.....,kjølige, blå og vakre.ha en skjønn dag i ditt hjørne av verden.

Anonym sa...

Nydelige bilder som vanlig, og blå er jo yndlingsfargen min også, så her falt alt i smak... =0)

Smart med sykkelkurt på stolen, har en sykke som er godt parkert jeg også, men en slik kurv hadde ikke vært dumt...hmmm...

God helg!

Anonym sa...

Jeg sier som Marihøna her, du tar sååå flotte bilder!!! Nydelig :)

Anonym sa...

The coloers are gorgeous. I love weathered baskets too.
best
Robin