torsdag 21. juni 2007

Hugsar de at...






...me rydda i garagen? Då fann eg dette skapet, grønt, med rosemaling (ikkje antikt, altså). Skapet vart kjøpt på 90-talet på Galleriet, i Bergen. Skapet stod i leiligheten som eg delte med "Den Gode Feen" og to og ein halv andre kjekke fear! :-).



Nå har eg mala skapet kvitt, og frøken fjong har fått det til rommet sitt. Ein julefe, som er blitt heilårsfe her i huset, passar alle skattane inni skapet.
Eng: I`ve painted the little cupboard (?) white, and placed it in our daughters bedroom.

13 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

Heisann! Så artig å se. La akkurat ut før og etter bilder.. Skapet har noen nydelige detaljer! Liker toppen så godt og passer til en liten vakker Fe :)

Guro's lille hjørne sa...

Det ble virkelig rålekkert!!!! :o)

Merete sa...

Så nydeleg skapet vart!! er så utruleg glad i kvite møblar for tio...har planar om å mala spisebord og stolar kvite, men ventar bare på at eg skal få åndo øve meg ;o)

Trude sa...

Nyyyyyyyyyyyydelig skap!!Utrolig mye fint en kan ta frem, male opp og så får det et nytt liv. Slike engler henger over alt her også. Ser smådamene har samme stol på rommet sitt. God kveld da!

Anonym sa...

Dette var bare så fint!!! Trodde det var bilde du hadde hentet fra et interiørmagasin jeg, før jeg leste teksten...imponerende lekkert ble det! Skal si du er flink til både og sette sammen nydelige ting og ta bilder! Så herlig å se! Kjempeskjønn feen der på skapet også! :o)

Anonym sa...

Måste bara säga hur mycket jag gillar din stilrena blogg! Kikar in varje dag! Glad Midsommar (som vi firar här i Sverige imorgon):-)

Anonym sa...

Så fantastisk fint det vart! Utruleg fint det øverste bildet. Misunner deg tapeten og teppet frå Laura Ashley og kaninene frå Maileg :)

Anonym sa...

Det skapet ble bare lekkert.. Det var som det var skapt til å være hvit. Heldig er prinsessa di så får ha det på romme sitt...

Anonym sa...

Så utrolig flott skap da. Virkleig lekkert.

Anonym sa...

Heisann, takk for den koselige kommentaren (",) Send meg en mail du, så kan vi skrive litt mere om putetrekk og forskjellige monogrammer.... teriksmo@online.no

Anne sa...

Å så fint, ikke til å tro.
Ser nytt og kjempedyrt ut der det står.

MODERN COUNTRY sa...

Å du har så rett!! Selv trudelutten til Dagsrevyen og barnetv., lese Se&Hør, se på tv.program, spise brunost og vafler med syltetøy er den største glede! hihi...ler masse..Kan du tenke deg noe så rart? Men, det er også rart å tenke på at dette er den siste sommeren vi er her i dette huset, med denne hagen. Neste vår flytter vi jo. Ja, jeg har også kjøpt med meg "Hagelslag", som det heter. Med sjokolade og banansmak :) Det var veldig populært sist! Og så har jeg med masse annet godt, + mange flasker vin, pappvin og øl selvfølgelig. Broren min skulle komme og møte oss på grensa og ta noe i sin bil. Da blir iallefall kvota litt fordelt. Vi ble stoppa sist og, men heldighvis gikk det bra selv om vi hadde med oss altfor mye! Det er jo latterlig billig her da, mellom 2-6 euro for ei flaske vin! ( 1 euro = ca. 8 kr)

Du får kose deg med dine i helgen og på sankthans. Jeg blogger jo litt i ferien og, og til da, ha det godt!! Klemmer fra Aina ;)

♥ Pia... sa...

hej...vilket gullig skåp...rena prinsessdrömmen..vad roligt när man finner sånna fynd...ha en bra dag..PIA