tirsdag 17. april 2007

Rosa
















Nokre smakebitar frå mollo sitt rom.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så fiiiint!!!

Anonym sa...

Hei, fant bloggen din tilslutt.

Kjempefin! Så flink du e!

Helsing naboen!

Anonym sa...

Ble sendt videre hit fra Feen, og det var jammen bra! Her var det mye fint. Nydelige bilder :O)

Anonym sa...

For ett drømme rom!! Som Gro sier så ble jeg også sendt hit av Feen vår :O) Hit kommer jeg nok titt og ofte. Nydelige bilder du har tatt.

BO sa...

Tusen takk! Nå er det din tur til å få deg ein blog nabo! :-)

Anonym sa...

Åhhhh så noen bilder fra gutterommet hos den gode fee, og jammen er ikke jente rommet like fint....NYDELIG!

Grattis med ny blogg!

Anonym sa...

Åh, vilka fina bilder. Jag håller på att inreda min sons rum. Du har jättefint. Jag vill gärna se fler bilder från ditt hem det är så fantastiskt vackert!

Marita Elise sa...

Heisann!
Først må jeg få beundre deg for de flotte bildene du tar. Jobber du som fotograf? En annen ting. Har vært på jakt etter en barneseng slik som datteren din har, kan jeg få spørre hvor du har fått tak på en slik???
Igjen - Bloggen din er et syn!

BO sa...

Hei Marita! Tusen takk for skryt! :-)
Nei, eg er ikkje fotograf, men grafisk designer. Senga til jenta mi kjøpte eg på auksjon når eg var ca. 17 år (nå er eg 33 år). Betalte 600,- kr for den. Eg har sove i ho sjølv, brukt den som "kvileseng" i stova, og nå er det jenta vår som brukar den. Altså eit røvarkjøp.