mandag 30. april 2007

Knaggar



































I denne korga har eg samla alle (trur eg) knaggane som har vore plassert i skuffer og skap. Knaggane er blitt innkjøpt, (nokre har eg fått), over mange år, med den edle hensikt å bli skrudd opp på ein vegg, ei hylla, eit skap... Ikkje alltid (aldri?) pga. behov eller praktiske grunnar, men fordi dei er så fine! Nå skal eg prøva å gjennomføra planen min, nemleg å få dei opp på veggen! Skal prøva å få dokumentert det, her i bloggen min.
Så følg med, på operasjon "Knagg"! :-) knegg, knegg...

6 kommentarer:

MODERN COUNTRY sa...

hehe...ja, du den kjenner jeg igjen :) Jeg har noen knagger liggendes her og der jeg og. Flotte knagger du har forresten! De bokstavknaggene så jeg for en stund tilbake og syntes da at de var kjempetøffe, men nå husker jeg ikke lenger hvir jeg så dem. Hvor kjøpte du dem ?
Ha en fin dag i dag da på 1.Mai. I Norge er det jo fridag og det blir vel kanskje litt kos i hagen ?

Tussaluso sa...

Blir spennande å sjå. Eg følger med. Har ein del knaggar liggande eg og rundt om i huset. Kansje eg og sku fått dei opp på veggen.

BO sa...

Bokstavknaggane vart kjøpt i Rotterdam, i verdens flottaste butikk i Alexandrium, Riviera Maison.
Ja, Tussaluso, sleng deg med på operasjon KNAGG! :-)

Lille Trille sa...

Du tar så fine bilder, det er en nytelse å få kikke på dem :-)
Følger spent med på operasjon knagg, blir kanskje inspirert til å "knagge" litt jeg og ?
Ha en strålende dag !
Klem Lille Trille

JULIEK sa...

Å jeg er så utrolig glad i knagger : )

Anonym sa...

Har du knagg dilla? hihi...
Jeg så en forretning i New York hvor de bare hadde dørhåndtak, og det 50 % avslag på alt. Synd vi ikke kjøpte en eller to, vi kunne jo ha hatt en NY dør her i huset, hahaha.. søren, det var synd (angre angre)