onsdag 1. juni 2011

D A G E N


Dagen i dag er ein litt sånn dagen derpå dag.
I går var det Gründer Kafe i regi av SNU.
Samlingsstad var Vikjo Vin & Fetevarer,
ein veldig fine plass på Leirvik/Stord med meget gode mat!
(Og herlige Champagnelunchar for dei som likar det...)

Dagen derpå for min del handlar om at eg hadde
eit innlegg på gründer kafeèn om mine erfaringar å starte eiga bedrift.
Ingen dårlig dagen derpå kjensle altså,
men litt den der at ein glad det er overstått!
:-)

Kvelden var veldig kjekke. Masse folk med masse spennande forretningsidear!

I dag byr dagen på eit spennande fotooppdrag.
Snart kjem "kokk" og stylist!

Til slutt:
HIPP HURRA for Alma som blir 4 år i dag!
Nyt dagen!

*Bileta er frå stova! Den dagen det var ryddig...:-)




5 kommentarer:

Ruter & Hjerter sa...

For noen herrrlige bilder:))) ble glad jeg:) god dag videre:)

G U R O sa...

Der skulle eg også eigentleg, heilt til eg kom på sjølvmeldinga... Fersking på dette! Skulle veldig gjerne høyrt om dine erfaringar. Det gjekk sikkert veldig bra!

heidi sitt ♥ sa...

Nydelige bilder!

Anna sa...

Du var så flinke atte:)
Klem frå Anna

Sophia sa...

Så nydelige blomster, med en kjempefin farge. Gratulerer til Alma!