torsdag 29. april 2010

Summer feeling


God MoRgon!

Håpar desse bileta frå stova vår kan vera som ein vitamindose på ein grå vårdag!
Dei gule tolix-krakkane mine står til vanleg på kontoret mitt. Men når den utrulig morsomme og knallgule kaffi/tevatn-kanna kom heim (i frå frk Lande), så måtte den få litt gult selskap... :-)

Knallgult og rosa er ein kombinasjon som eg likar godt, både i interiør og blomar. Heldigvis fins det litt sånne blandingsbukettar med slik fargekombinasjon hos Mester Grønn. Skulle berre ynskja at dei avskårne blomane varte evig...nesten...

Det er iallefall friskt og godt å komma inn i stova om morgonen! Å nå fekk du også ein liten kikk!

P.S: Me pleier ikkje å bruka rosa pels her i huset til dagleg (ref. det øverste bilete).  Det er restar etter bursdagsklede brukt av frøken fryd... :-)

21 kommentarer:

Fabrikken sa...

God morgen :)

Hærlige bilder - og er helt enig. Gult er kult, har fått skikkelig sansen for den fargen i det siste. Fikk skikkelig sommerfølelse nå :)

Ha en flott dag

Klem fra nr.5

FlorasFrue sa...

Så fint!! Herlige bilder på en torsdagsmorgen :) Gult og rosa er fint sammen, sommerlig og friskt.

Her i Stavanger tror jeg det blir en fin dag i dag - da skal det plantes blomster i bed :)

Ønsker deg en fin dag
Kjersti

Unknown sa...

Ah.. du har rett for dette var en vitamininsprøytning i form av et bilde.. herlig vårlig :)

Stina sa...

Helt underbara bilder!:-)
Stina

Fru Andersen sa...

God morgen!
Fantastiske bilder du tar! Sååå glad for at jeg snublet over bloggen din!

Det stripete teppet(gult og rosa) har jeg også, det er så friskt og fint. De gule tolix-krakkene var flotte, så deilig med vår og sommer-feeling inne!

Ser ut som om du har samme spisestuestoler som meg, vi har desverre ødelagt noen og har bare tre igjen, kjedelig, men de er fantastisk flotte!

Herlige bilder av barna dine;-) Legger meg til som følger!

Nina B. sa...

Å så herlige farger!
Skikkelig vitamininnsprøytning, nå måtte jeg virkelig trekke på smilebåndet! Takk for titten ☺

Hege - BOLIGglede sa...

Nydelige bilder ja! Takk skal du ha.. Nå skal jeg ut å kjøpe noen blomster jeg og:)

mi-rachel sa...

herlig summerfeeling!
liker stilen din:)

Bente sa...

Nydelige bilder -herlige farger! Helt etter min smak! :) Ha en glad dag!

Beate sa...

Ja det var veldig fint!!! :)

s h i n e d e s i g n sa...

Superfine farger sammen. Rent og fint. Du tar nydelige bilder!

Jijji sa...

Herlig friskt! -Og fine bilder:)

Ha en super dag!

Klem fra Jijji

idyll sa...

Åååå... supernydelige bilder!! Takk for du reddet dagen min.. dette trengte jeg:) Klem fra Idyll

Hanne Mette sa...

Bilder til å bli glad av! Nydelig.♥

Love Peace Pionies sa...

ja det var herlig å komme innom her.
elsker fargene!
du er bare god... foto, styling.... helt glimrende!!
klem

Tulipa sa...

Färgglädje!

Som en strålande vitminkick!

Trevlig helg!/ Mariette

Hem och Lycka sa...

Vansinnigt vackert!

kram Mia

maybe*mej sa...

underbara bilder

Ingvild B sa...

Wow..
For noen fantastiske farger.
Herlige bilder :)

d u n d e l i n a sa...

Crazy about the colors!!!

Elins reiseblogg sa...

En kan si hva en vil, men det er fin at ikke alt er hvitt og fargeløst. Flott er det:)