onsdag 28. april 2010

Haircut by mum





Ikkje eit vondt ord om alle frisørane der ute
-dei ville ha gjort denne jobben mykje betre!

Denne karen (stakkars) har diverre ei mamma som klipper han.
Eg klipte av han krøllene.
Eg klipte "bøtteklipp" på han.
Eg klipte frisyre med lang lugg.
Ja, stakkaren har fortsatt ikkje vore til frisør.

På søndag måtte han under saksa igjen.

Resultatmessig så ser klippet ok ut
-dvs. på venstre sida av hovudet hans...

Det ser også ok ut viss eg er i nærleiken,
ettersom eg då kan fiksa det -konstant!

Så nå vurderar eg bestilling av frisørtime på eit halvt hovud...
Halv pris?

:-)

20 kommentarer:

beate sa...

hi,hi! skjønne gutten din!
han ser jo veldig fin ut på bildene da... men der har kanskje moder´n nettopp stasjet det litt???

nyt dagen
klem beate

Små hjertedømmer ♥ sa...

Syntes du er flink med saks over kam.....
Det er ikke så enkelt å klippe barn. De er jo
som oftes ferdig før frisøren.

Ha en flott dag :)

Tania sa...

He is cute!

Regards from sunny Finland,
Tania

bilderommet.blogspot.com sa...

Hei
Jeg synes han ble kjempekul på håret jeg! Har klippet begge ungene mine selv i alle år. Han eldste har riktignok "løyet" om hvor han har klippet seg, for det er jo litt flaut at mamma klipper når de andre går til Adam og Eva.Fin heading på siden din , og masse spennende innlegg. Er helt fersk i denne bloggverdenen, og forsøker nå å orientere meg litt. Er det mest jenter her ute? Det hadde vært moro om du (som er så flink med design på din egen side)eller noen andre, kunne ta en titt innom bloggen min og legge igjen noen tips eller kommentarer. Mvh elisabeth

Janne sa...

Hehe;) Så fin liten mann, det ble en superfin klipp.

Syns du er flink jeg:):) (gjør man det selv får man det som man vil også)

Ha en fin dag:)

mi-rachel sa...

kul sveis syns nå jeg.
jeg klipper også min sønn.
han er snart 7 år og har aldri vært hos frisøren.
men det hører med til saken at sønnen min nekter å gå til frisøren. mamma er best!

Fru Fjeldhammer sa...

Stilig, så flink du er!
Ha en fin dag...
klem

Therese sa...

Jeg synes gutten ble knalltøff jeg. Kan vel tenke meg at manken ikke ligger like fint etter eks antall runder i sofaen men tøft var det læll :)

Anette {foreldremanualen} sa...

Kjempesøt synes jeg! :-D

Minstemann hadde sin første frisør-hårklipp forrige lørdag. Det gikk heldigvis smertefritt.

Jannicke sa...

Er ikke dette helt in da?? Barbert på ene siden og langt på andre?? Joda - din kjære sønn sklir rett inn i tiden... (hihi)

Klem J.

Anonym sa...

Synst han e ein kul og skjønne liten pjokk...med ei mamma som e flike :-)

klem frå Putti:-)

Anonym sa...

Heihei :) Som frisør og frisørlærer så klippen kjempe flott ut på høyre side ihvertfall :) hihi! Kjempe kul på håret!

~Natalie~

små og store drømmer sa...

hihi. Cool boy :)

Fru Fly * Heidi sa...

Superstilig sånn som det er nå, men en aktiv pjokk får vel gjerne ikke den frisyren til å ligge fint hele dagen nei... Mor må løpe etter med kam og gelè...hihi.. Han har i hvert fal kule bilder å vise frem når han blir eldre; "se så fashionable jeg var allerede som liten gutt":) Ha en fin onsdag!- Heidi

Anonym sa...

Han var jo kjempekul på håret :)

Guttemamma sa...

Han ble jo knallfin!! Og plutselig så stor..:-)

EN GUL KNAPP sa...

Dette er jo en supertrendy frisyre på både piker og pjokker! ..men skjønner at det kan bli upraktisk på en så liten pjokk ;) Har en venninne med samme frisyre, hun bor i London og blir konstant snakket til som "sir" ..hihi.

Thea

Solveig sa...

herlige bilder:) du er kjempeflink til å klippe, jo! jeg har en treåring som har sikksakk klipp bak, og det var ikke meningen:):) nesten litt flaut å gå i bhg:)

Fotograf Christin Eide sa...

Veldig stilig sveis!

Othilie`s have sa...

Jeg poppet tilfeldigvis innom bloggen din og oppdaget en kjempe tøff liten gutt. Jeg har alltid syntes det var så kult me gutter med "frisyre". Det kommer garantert min sønn til å få når han blir eldre...
TØFF GUTT OG EN TØFF MAMMA :o)