mandag 13. juli 2009

Mandag



Sist veke ville eg ta nokre bilete av våre to små, ein plass der eg har fotografert mange ungar før. Må sei at fotograferinga som eg tenkte skulle ta iallefall ein halvtime, varte i knappe 10 minutt. Frøken Dings hadde skrekkelig lyst å bada, og pressa derfor fram eit veldig naturlig smil...for så å ta vesle Papegøyen vår med
seg i retning stranda. Ettersom mor og far lidde av heteslag så protesterte me ikkje så veldig mykje...
Ha ein god mandag, med eller utan heteslag!

14 kommentarer:

h.espe sa...

Åhhh, så skjønne bilder!!
Ønsker deg en fortsatt strålende sommer :o)

Klem

Vibeke sa...

Nydelig....
Tusen takk for en vakker og inspirerende weddingweek, jeg skal snart stå brud så du kan tro jeg har kost meg her inne :)

sommerhilsen

Marte sa...

Dåååån:) SÅ nydelige bilder!
Og unger, da! Herlig..

Petit sa...

Bilde nr 4 og 5 er nydelige...

Den beste gaven vi kan gi barna våre er søsken.

et kjært hjem sa...

Så nydelige bilder, skjønne unger du har!

Ingunn sa...

Så fine bilder du viser.

Ha en fin dag.

Ingunn :)

MonjaHelene sa...

Gu kor herlige de e !Så skjønt et "påklistret" glis av datteren din.De varmer godt i hjerteroten de barnebildene dine .Ha en deilig uke !Med eller uten heteslag;)Her er det regn i luften men ganske lummert allikevel. Klem

Photo-Me-Life sa...

Tusen takk Bo for det. Kanskje er det slik at en dårlig sirkel blir en dårlig sirkel i alt men nå skal det snu, bare vent;)

Du tar like fantastiske bilder som alltid, jeg fikk en så god sommerfølelse av de siste, skikkelig vakre, søskenkjærlighet så det suser etter.

Smilla sa...

Skjønnaser begge to!

Bitteliten sa...

herlige bilder av herlige barn!!

Så flink du er til å ta bilder! Skikkelig imponert!

Ha en fortsatt god uke

Hulda sa...

Så nydelig! Ungene er skjønne, klærne og miljøet like så. :)

Nooria sa...

Fantastisk fine bilder! Jeg blir alltid inspirert av dine foto :-).

Anonym sa...

Så flotte bilete! Vakre bruder og skjønne søtnosar, du er utruleg dyktig! Eg er støtt inne og ser på alt det fine og kjekke du legg ut her, men legg ikkje igjen spor- berre snik rundt her!:) Kanskje våre vegar møtes i sommar, du må ha gode dagar med dine!
Klem Jannicke

Anonym sa...

Bileta av ungane dine er alltid nydelege! Fine fargar, fin komposisjon og ikkje minst fine ungar. Flink er du. Heldig og ;)