fredag 11. januar 2008

Dansejento




























Her i huset så er det nokon som likar svært godt å dansa, men med kjole. Går så klart ikkje "aaann å dansa UTEN kjole"! Sjølvsagt...

I dag er det dans med lilla sokkar, ettersom dei "passste te musikken". Sjølvsagt...

Så lar mammo jento få kjole på, me skrur opp musikken, og the show can begin.

Eg må også dansa ("nett sånn som meg", befalar frøken dings). Så her dansar eg (utan kjole, men med klær altså!), med malarkost i handa, sånn at kjøkkengolvet kan få andre strøk...jada, litt av eit syn!


Bilete er frå ein tidlegare danseseanse, i den flotte balletkjolen som mollo fekk av snille "tanto" på Halsnøy.

Eng: Our little dancing girl, dancing to the sound of the radio.

21 kommentarer:

Huset i Hagen sa...

Vakkert bilde av din vakre jente :0) Ja, det er gøyt å danse. Barna mine liker også godt å danse. Vi skulle gjort det mye oftere. Bare skru opp musikken og svinge oss. God helg!

Nette sa...

Kjole er selvsagt et "must" når man skal danse, gjerne med lilla sokker til:))) Hihi...ho er så skjønn!

Anonym sa...

Høyres ut som eit vakkert syn:0) Flotte bilder. God helg!

Livy sa...

De er så herlige når de begynner sånn! Selvfølgelig må kjolen være på;-) Utrolig flotte bilder du har tatt! God helg!

Anonym sa...

Hei! Så flotte bilder du tar, og kjempefin blogg! Håper det er greit om jeg linker til den fra meg på Lille Maison :) Hilsener fra Synnøve

Anonym sa...

Fantastisk fine bilder! Gud som eg saknar breiband! Stor klem

chocolatehead sa...

nydelige bilder :)

Jorunn sa...

som vanlig fantastiske bilder fra deg bodil. og den skjønne jenta di i dansekjolen sin tar seg veldig godt ut :) det danses her også. mest til den cd'en med det rosa omslaget (disco fever), og selvsagt i kjole

My little footprints sa...

Nydelige bilder som alltid! Selvfølggelig må man ha kjole på, ellers er man jo ingen liten ballerina eller kanskje en liten prinsesse? ;)
Ønsker deg en god helg!
klem fra Beth

Karna sa...

Nydelige bilder, og fin historie, kjenner godt til dette her. Har mange gnager vært Idol deltager, (alltid den som de andre ikke vil være selvfølgelig....da helst en mann)og deltager i div andre "programmer" som er blitt spilt her i min stue. Tresleiver til mikrofon og full utkledning. Du får ta det som god trim....

Ha en fin helg, jeg er veldig glad i Stord, må ha meg en tur der hver sommer. Nydelig sted!

God helg!

Merete sa...

Såå herlig mollo di er!! Og klart ho må ha kjole når ho skal dansa :o) ho er jo Jente (med stor J)... skulle gjerne vore floge på veggen og sett på dåko begge to ;o)

Tea Kristin sa...

Nydelige bilder! Jeg er så enig i at man må ha på seg kjole når man danser! ;)

Silkeline sa...

Nydelig!
Det ligger en award til deg inne på bloggen min:)

Ha en god helg!

n o r d i n g å r d e n sa...

Fantastiskt vackra foton och söt liten ballerina, fina julbilder med... Mari.

Stämningsfullt sa...

Vilken liten prinsessa!

Hanna sa...

Hi,
absolutely gorgeus pictures you've got here!!!

Have a nice week-end!

Hanna

Gunhild sa...

Helt supeskjønne bilder :) Har nevnt deg i bloggen min!!!

lena sa...

Så herlig danseguri... og tusen takk for i går! Kjempekosligt!
Klem

MODERN COUNTRY sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
MODERN COUNTRY sa...

Det er akkurat dette som gjør at jeg ønsker meg ei lita prinsesse Bo! Suss til lillegull :))

Makalösa Malin sa...

Hejhej! Fantastiskt vackra bilder du tar!Helt otroligt!;-)
Tack för titten på alla dina inspirerande vackra bilder! Kram Malin