søndag 13. januar 2008

1 år





























































Veslekongen vår vart 1 år, nå på nyåret. Festlighetene står derfor litt i kø her i huset, frå desember til nå i januar.

Burde rett og slett født ungane på litt andre tider i året... :-)

Pusen til mamma & pappa vart iallefall feira i går, litt på etterskudd, på da nesten ferdige nya kjøkkenet.
Litt alvorleg her, med "lysakruno" (sitat: storesøster) si på hovudet.


Eng: Birthday party for our little "king".



56 kommentarer:

Anonym sa...

AGratulere me 1års dagen! Så herlige an e!:)

Verkstedet sa...

åå, jeg bare elsker bilden og stemningen du viser oss gang, på gang. maileg hesten har vi også, men den har aldri vært på bodet...;) men ser han kler det også svært godt!! en vaker liten prins!!!! ha en fin uke. hilsen Karoline

Mita`s hjørne sa...

Grattis med den lille prinsen... Å hærlighet for et kakebord - masse godt der ja...
Nydelige bilder...

Ha en koselig kveld...

Nette sa...

Gratulerer med ettåringen, han var så søt med lysekrona si atte:)
Bildene er herlige og for et fristende kakebord!

Jorunn sa...

Gratulerer så mye med 1åringen! Skikkelig jummi kakebord, her var det mange fristelser!!
Tallerkenrekka di er kjempestilig!! Knall!

Silkeline sa...

Nam nam....her var det mye godt!....
Grattis med ettårsdag til lille Prinsen:)

MeyBiMe sa...

Grattis med dagen til lille Prinsen!!!
ÅÅÅ for et vakkert bord, med mye deilige kaker!!! Dette ser veldig innbydende ut!!!

Klem fra MeyBiME

Mrs M sa...

Stort grattis till den lille kungen! :D Ha en skön vecka!
Kram

Hem och Lycka sa...

Å vad mycket gott och vilken vacker dukning! Grattis! kram

Mummimamma sa...

Gratulerer med dagen til lillegutt, så søt han er!

Du har en nydelig blogg, som jeg liker godt å titte innom.

Og det kakebordet var jo kjempenydelig, til og med fargene på maten harmonerte :)

Ha en fortsatt fin kveld!

♥ Pia... sa...

åh så sött..grattis till den lille prinsen..så fina bilder..verkligen ..är du fotograf?...och vilket uppdukat bord..mums...PIA

Marie sa...

Gratulerer til prinsen med lysakruna på hovudet! Så masse godt du har laga til selskapet og så koseleg du har stelt i stand!

Eg har kikka innom bloggen din nesten dagleg, men pluseleg var det fleire innlegg som hadde gått meg hus forbi. Ser ut som om du har gitt meg ein award også, tusen, tusen takk!

Ønskjer deg ei fin og god ny veke :)

MODERN COUNTRY sa...

Nuss, nuss, nuss!! Gratulerer så mye med din skjønne, Bo! For noen herlige bilder fra ditt festlige bord, vakkert!! Dine cupcakes er jo så aldeles herlige :))

Nå skal jeg lalle, stuper rett og slett. Har savnet en liten prat må jeg ærlig innrømme, men vi får ta det igjen, eller?
Drømt søtt zzz

Windlost sa...

Everything looks stunning. Looks like a happy happy party!!

Karna sa...

Gratulerer med dagen i huset, fantastisk nydelig bilde av sønnen med lysekrone (hi,hi, hi) på hodet. Trodde først du hadde hentet bildet fra et interiørmagasin, fantastisk kakebor...bra jeg ikke var i nærheten, etter jeg er begynt et nytt og bedre liv.

Takk for award også, kjempe koselig. I dag sitter jeg på kontoret og kan nesten ikke bevege meg, prøvde (helt alene) å ta ned et blytungt spisebord fra andre etage. Står fast midt i trappen, flere trappetrinn er skadet, helt blå på det ene låret og den ene armen osv osv....Lærer aldri!

Kos dere, gleder meg til å se mer av det nye kjøkkenet deres!

Anonym sa...

åh, vad gott det ser ut! Du har ju bullat upp med hur mycket som helst! Och ditt kök ser lovande ut! Vill se mer! Kram Terese

Daria sa...

gratulerer så masse med dagen som var,utrolig fin bord du har laget,for en glede dine gjester må ha av disse smakfulle kaker.

ha en fin dag

Tussaluso sa...

Hei, da va kjempekoselig i bursdag. Tutto koste seg masse trur eg. Åt non-stop til den store gullmedalje. Snakkast seinare.

Merete sa...

næmmen...sååå fantastisk herlig han er!!!!! Gratulerer så mykje med vel overstått 1.bursdag :o) og kakene såg jo knallgode ut..mmm...
Ein liten kommentar ang kor lenge me har kjent kvarandre ;o) du skriv 1.klasse, men eg har nå verkeleg bilder av oss i fotoalbummen når me er rundt 3-4 år! Trur me har kjent kvarandre alltid eg, Bodil :oD

Huset i Hagen sa...

Gratulerer med 1 års dagen!!! Å for en fin liten konge du har. :0) Nydelig dekket bord. Jeg liker såaa godt smaken din. Enkelt men sååå delikat og fristende! Den hesten på bordet var prikken over i`en. ;0)

Huset i Hagen sa...

pssst! Du må fikse den linken på siden din. har flyttet fra vg-bloggen nå. ;0)

Laila sa...

Skjønnassen =) Gratulerer så masse på etterskudd.....

Så fint kjøkkenet blei då, må nok snart komme å se hele!!!

Håper alt står bra til, nå kan du jaffal senke skuldrene og nyte det nye kjøkkenet ;)

Klem fra Laila here nere i havgapet =)

Emmeline sa...

Hehehehe.
Lysakrunokonungen vil jeg si---lysekronekongen heter det vel på Emmelinespråket!!!
Gratulerer med ettårsjubilanten. Han var veldig søt og det ser ut som han tar dagen sin veldig alvorlig til tross for fantastisk festbord og deilige retter:) Den lille "hesten" eller hva det nå er var jo også knallskjønn der den sto og gjorde seg klart til en liten matbit:) Skal jeg si noe om bildene i dag også???
Ja jeg kan jo ikke la være: knallfine... SOM ALLTID!!!!!!!!!!!

☆Therese sa...

Prinsen din ser helt herlig ut :-)
(det gjør kakebordet ditt også)
Du tar så mange skjønne bilder av ungene dine. Hadde hatt veggene fulle jeg hvis det var meg og mine unger!!
Ha en fin uke ..

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Nå , Det var et herlig bilde det !! Grattis til dere begge sier nå jeg :)
Fantastiske bilder , og kakeutvalget ser ikke ut til å være noe i veien med , tjiho!

*Marie* sa...

Happy birthday or Alles Gute zum Geburtstag!!!! Your blog is sooo lovely,I love to enjoy your great pictures everyday!!!Is it o.k for you when I put you on my blogger-favourites? ....LG..*Marie*

lena sa...

..åååh for ein goe prins!! Kjempegode kaker og forresten;) Snakkast i kveld! Klem

Penelene sa...

Tenk - det bordet er som et eget kunstverk. Dine barn kommer til å bli estetikere, det er helt sikkert.

My little footprints sa...

Gratulerer med den lille!
For et nydelig dekket bord! Her var det mye som fristet ;)
Et skjønt bilde av den lille prinsen! Du tar alltid så flotte bilder!
klem fra Beth

Dans på roser... sa...

Hei Bodil! Gratulerer med lillegutt! Han er skjønn! Nydelig kakebord, ser så godt ut att Å! Bildene/stemningen er herlig. =) Klem.

Livet i träsket sa...

Grattis till gullungen! Vilka underbara läckerheter!

Brunkullan sa...

Grattis till lille 1-åringen:-D

Så fint du hade det i jul! Allt pynt. Och de vackra julkorten!
Älskar dina fina bilder. Att göra ett kollage och sända som julkort var en superbra idé!!
Kanske härmar dig till nästa år. Om jag nu lyckas ta några fina kort....

Susanne

elin1976 sa...

Så skjønn...maten ser såååååå god ut. Å guttungen ja han er jo en prins:O)

Metteflette sa...

Fantastiske bilder! Gratulerer med lille prinsen og for et flott hjem du har! Klem fra Mette

Anonym sa...

Her var det godt å være, en god blogg men stemningsfulle bilder.
Gratulerer så masse med lille prinsen. Det var virkelig ett kakebord jeg kunne tenkt meg å smakt litt på...:))
Kakemons jeg nei....
http://blogg.hobbyboden.com/randi

Linda Nordli sa...

Hei! Takk for at du er så inspirerende!!! Flotte bilder. Skal snart ha dåp for min lille og skal nok bruke ideene dine. Takk!

Evelinas hus sa...

Underbart fint! Den finaste kalasdukningen jag har sett till en 1åring. Till och med stolarna passar in i färgskalan.
Grattis i efterskott till den lille.

I. sa...

happy birthday to your little boy!!! many greetings,

Lynetmor sa...

Hei, gratulerer med 1 åringen :-)

Solange sa...

hi there,

I don't understand norwegian, but I love, love, love your pictures and your blog. Its so inspirational. Your table full of good food is amazing.
my son just turned 2 this week, it goes so fast he?

have a nice evening!

Solange

Solange sa...

Hi again,

I just wanted to ask you if it is okay, If I add your name to my blogsite's favourite blogs. :-)

Solange

Nina i Paradiset sa...

Gratulerer!!!
Det var ett nydelig bord, kakehungeren meldte seg umiddelbart!! (ikke bra!)
Håper dere fikk en fin feiring og at jubilanten sover godt i natt! :)

Janicke sa...

I'm speechless...Så vakre bilder! Gratulerer med prinsens ettårsdag, og ha en god helg!

elisabeth sa...

Har en jobb til deg, skal sende deg en mail:)
Og jeg vil ha alt på kakebordet...NAM NAM, og prinsen er like herlig, klart han må se slik staselig ut, han bærer jo et staselig og flott navn!

Anonym sa...

Oj så fantastisk bursdagsbord! Blir helt kake sulten her jeg sitter! Utrolige lekre bilder du tar til bloggen din!

Lene sa...

Så utrolig koselig at du ko innom på lunch ;) Jeg er jo stadig innom deg og snoker. Min mann og jeg har begge en ganske fersk og gryende interesse for fotograering - og her hos deg finner man flust av inspirasjon. Tusen takk for det :)

Ha en finfin dag :)

Millas hem sa...

Vilka härliga bilder du visar! Vilken skärpa!
Nu är jag såå fikasugen

Kram Camilla

krinkelkroken sa...

Mmmmm Mmmm Mmmm sier jeg bare, der var det mye NAM !!!!
gratulerer til veslegutten:)

Vakkert bilde av nydelig gutt!

Ninis74 sa...

Gratulerar lillprinsen på födelsedagen!
ÄLSKAR DINA FOTON!

Tove sa...

Fy, så flott et bursdagsbord, sånn vil jeg også ha til bursdagen min:) Og ikke minst en utrolig søt bursdagsgutt!

sa...

What charm, his son is a sweet !!!!!!!!
All wonderful, and so cozy!
Congratulations again!
Hug Lú
:)

Mrs M sa...

You make my day! Se mer i min blogg :) Från mej också! Ser att du redan fått utmärkelsen, men det går inte att få för många ;)

Anonym sa...

Hei.
Har sett på de deilige klærne barna dine hadde på seg på julekortet.

Kan jeg spør hvor du har kjøpt de?
Elsker ull og myke/deilige barneklær:-)

Utrolig fine og inspirerende bilder du tar.. du er flink:-)

Anne B.

Anonym sa...

Hei!

Takk for all skryt!
Anne B.: Kleda ungane har på seg, kjem frå kolleksjonen til Kristine Vikse, MeMini. Du finn link til MeMini på høgre sida, under nettbutikkar. Inne på sida hennar finn du ei forhandlarliste. Då kan du sjå om det ligg ein butikk i nærleiken av deg som sel slike varer, eller ein nettbutikk der du kan kjøpa dei kleda du ynskjer. Lykke til!

Emmas Vita Hus sa...

...halkade in på din blogg av en slump och blev fast här. Vilka underbara bilder du visar! Länkar till dig för det blev en favorit med en gång, hoppas att det går bra?

Ulla sa...

CONGRATULATIONS!!! And may you have many many more wonderful years to come!!!