tirsdag 4. desember 2007

Mitt 100. innlegg




























Hei! Dette er mitt 100. innlegg på bloggen min, og det er ein knagg! (Pokkers knagga :-)!). Som sagt for ørtende gang, det går veldig tregt dette knaggeprosjektet mitt, men det kjem seg!


Hadde planar om mange kjekke juleinnlegg her på bloggen, men har hatt det veldig travelt (kjekt travelt!) i det siste, med fotografering både her og der, oppussing i fleire rom og alt det andre som fell seg i ein heim med to små apekattar. :-)


Likevel, innlegga skal komma, så håpar de fortset å stikka innom! Set utrulig pris på alle dei fine kommentarane eg får ang. fotografering. Det gir meg tru på meg sjølv og rett og slett glede! Ha ein fin dag!

31 kommentarer:

Anonym sa...

er innom bloggen hvar dag og blir super glad når et nytt innlegg er lagt inn.Du tar noen aldeles nydelige bilder, det er en fryd å kose seg med bloggen din!
Koselig krans med lykter, har hatt maken kranseprosjekt her i heimen også- så koslig med jul:)

Kristi sa...

vakkert er det i allefall kjære Bodil!! Du er flink, mamma til to med kamera i handa og så knaggane i tillegg..... :)
Mange glade hilsener fra Island
Kristi

Mita`s hjørne sa...

Flott bilde iallefall... Det er ikke alltid ting blir som en tenker, teori og praksis er som kjent to forskjellige ting...
Men alt ordner seg, husker da mine store var små apekatter - i dag skjønner jeg ikke hvordan jeg fikk tid til jobb, trening og hobbyer - er jo helt utslitt bare jeg har lånt barnebarna noen timer...

Ha en koselig kveld...

Silkeline sa...

Grattis med 100 innlegg!! Og ang. foyografering så er du best!:) Du får de enkleste motiv til å bli strålende flotte, og så blir bildene dine så utrolig klare og fine. Akkurat det skulle jeg gjerne ha hatt oppskriften på. Det har vel noe med profft kamera å gjøre også kanskje, men du har så peiling på lyssetting og vinkler. Det er en ren nytelse å se bildene dine....så du har all grunn til å ha tro på deg selv :):)
Ha en fin kveld:)

Marie sa...

Nydeleg bilete i dag også! Gratulerer med innlegg nr.100! "Ting tar tid" veit du...legg inn innlegg når det passar for deg! Hugs at det er din blogg! Eg kikkar innom her nesten dagleg! Storkosar meg her hos deg!

Ønskjer deg ei fin adventstid :)
Klem frå Marie

Anonym sa...

Kjempefint!

Huset i Hagen sa...

Gratulerer med innlegg nr. 100! Jeg husker godt ditt første ;0)

Emmeline sa...

Hundre innlegg??? GRATULERER flinke Bodil. Helt utrolig at du får tid med dine fantastiske skjønninger midt i sin beste sprellemann-alder!
Ja du må jammen ta til deg all skryt for dine vakre bilder. Du er Knallflink til å fotografere... vi har sagt det før og sier det igjen: ingen over og ingen ved siden! Har tenkt på deg flere ganger. For du bruker jo ikke kamera når du tar disse bildene? Likevel er de så lekre og fantastiske i komposisjonen. Jeg faller faktisk i staver bare av en knagg.... og da er det jo kunst da!
Gleder meg til å se flere juleinnlegg... Det liker vi, det er knallmye fint å se i denne tiden;) ergo vil vi se mer!

elin1976 sa...

Klart me stikke innom det er jo derfor me er her! :O)
Bildene og innleggene dine er verd å vente på. Klem:O)

Jorunn sa...

Gratulerer med innlegg nr 100!!
Imponerende! Og bildene dine er rett og slett en fryd for øye!

ENGEL sa...

er også innom bloggen din titt og ofte,du har så flotte bilder!
kos deg fram til jul!

Sol sa...

Hm, nei det er ike alltid like lett å få hengt ting på knagger, langt mindre å finne knagger å henge ting på ;-}
Uansett bildene er vakre, det er helt sikkert. det er en glede å kmme innom deg og se på de vakre bildene ;-}
Lykke til videre.

MODERN COUNTRY sa...

Heisann Bo!
Kos å høre fra deg. Stå på med fotograferinga, du er super!

Tror du ikke samboeren kom hjem med et blad om tekniske kunnskaper innenfor fotografering i går. "dette er noe for deg" sa han bare og la det ned foran nesa mi. Jasså sa jeg. Så vi får lese og lære litt mer da. Lys, farger og vinkler er viktig for meg. Mest av alt lyset. Titter innom her for mer inspirasjon innenfor dette faget, og får massevi av med inspirasjoner.

Klemmer!

Sigurd Olav Silset sa...

Håper det blir mange hundre flere innlegg fra denne kanten! Alltid så mykje fint å sjå! Gratulere med" jubileet"

My little footprints sa...

Hei!
Gratulerer med ditt 100ende innlegg! Det er lenge til jeg kommer dit! :)
Ønsker deg lykke til videre med bloggen din og en fantastisk fin førjulstid!
klem fra Beth

Hilde sa...

Nydelig blogg du har! En haug med flotte bilder som gir inspirasjon. Gleda meg alltid til du kjem med et nytt innlegg ;)

Emmeline sa...

Hallo...ser at jeg har skrevet; for du bruker ikke kamera når du tar bilder??
For et utsagn...
Du bruker ikke stativ--det var det jeg skulle si!!!
Imponerende er det jo anyway!

Janicke sa...

Ja, selv om det er sagt 1000 ganger før: du tar nydelige bilder. Det kan ikke sies for ofte! :-)

Tingeltangel sa...

Grattis till jubiléet. Vi ser fram emot många hundra ytterligare inlägg med dina underbara bilder.

Karna sa...

Flotte bilder du har tatt i butikken til Molly, du er kjempe flink!

Grattis med ditt 100 innlegg, flott knagge bilde dette også!

Verkstedet sa...

som vanlig- et rent og nydelig delikat bilde. tar du bilder av barn for andre??? synes bildene dine utsråler ren magi, litt som i sheyes blogg. sa at jeg også kjøpte de bilden sant? takk for tipset. ha en fin helg:)

Lappesola sa...

Gratulerer med 100 innlegg. Og som vanlig fantastiske bilder.


Hilsen Sol

Windlost sa...

Your blog is beautiful! I wish I could read it! I will be back to look at the photos...
:)

Ulla sa...

CONGRATULATIONS, and may the next 100 be just as inspiring and wonderful!

Anonym sa...

Grattis till ditt 100:e inlägg!
Jag älskar dina bilder och blir glad när jag hör att du har uppdrag både här och där.. ha det så bra och fortsätt att visa dina fina bilder ...jag njuter!
Kram

Anonym sa...

Gratulerer!!! Vi gleder oss til de 100 neste:))
Og som Emmeline sier, når et bilde av en knagg, får oss til å dåne, ja da er det ikke knaggen, men fotografen;) For all del ikke noe vondt om knaggene...hehe:)
Takker for sist, og jeg måtte si til manne at du var jo så morsom i tilleg, så jeg fikk meg noen gode latter...haha! Skal sende det du vet, er litt treg i avtrekkeren her jeg også...
Håper mannen har funnet veien til loftet, og fri for sykdom, så blir det vel advent hos deg også...Venter på bilder av noen kremmerhus...kremt;)

Anonym sa...

Mannen, og tillegg, skulle det være!

krinkelkroken sa...

Grattis med innlegg nr 100!!!
Utrolig vakre bilder du tar, gleder meg til å se flere;)
Ønsker deg og dine en god 2. søndag i advent:)

MODERN COUNTRY sa...

Hei du Fotografen! Hatt mange oppdrag i det siste?
Skulle ha brukt kameraet mitt mer selv men har ikke rukket. Det blir jo så fort mørkt og. Håper du hardde en koselig helg!

Aina

Brunkullan sa...

Hoppas du haft en trevlig 2:a advent!
Susanne

Anonym sa...

Grautulerer med innelegg numemr 100. Er ofte innom her for å se om det har kommet noen nye flotte bilder. Lykke til med de neste 100.