søndag 26. august 2007

Søndag




















Å koss eg elskar mine to små! Eg er så takknemleg og inderlig glad for at me har fått desse to unike individa! Samstundes er eg så redd for å mista dei.

I dag sa eg til "frøken grimas" (sjå bilete på toppen).
"Veit du at mamma elskar deg?". "Ja!". Svara ho, for så å sei: "Eg kan kjenna da!".


Dette diktet fann eg på ein annan koselig blogg som eg nå ikkje finn adressa til.
Det vil eg dela med dykk på denne søndagskvelden.


Tru ingen som seier at det gode livet kjem seinare.
Livet kjem ikkje, livet er.
Hold om, og hold av og ha det litt bra kvar einaste dag!
Også denne dagen.


Ynskjer alle ei god ny veke!

26 kommentarer:

Anonym sa...

Nå er eg rørt til tårer her. Utruleg fine ord og nydelege bilder av nydelege ungar! Stor klem

JULIEK sa...

Ja de er nydelige dina barn. Barn er jo det mest verdifulle vi har i denne verden. Stor klem til deg og dine små : )

JULIEK sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sagalisa sa...

Javisst är de underbara de små liven,nu börjar mina töser att prata o det är så roligt....ktam Anna

elin1976 sa...

Så herlig sagt. Du må være ei fantastisk herlig mor.
Go klem:O)

Tussaluso sa...

Kjempefint dikt. Ein treng å lese slikt innimellom. Ein må liksom vakne, og ikkje ta livet som ein selvfølge.

Ungane dine e jo bare kjempe-sjønne. Trur eg komme øve gjerdet å kneppe dei litt:-)

Anonym sa...

Så herlig med slike tilbakemeldinger, barna er det beste vi har!
Nydelige bilder av vakre barn:)
visdomsordet er så sant så sant, ta vare på livet nå!
Ha en fin uke;)

Anonym sa...

Eg må berre få sei at det er ei fryd å komma inn på bloggen din og sjå bilda dine, for dei er alltid flotte! Og med slik nyyydelege motiv blir det jo berre heilt perfekt;-) Det er viktig å stoppa opp og takka for ungane våre og hugsa at dei er berre er til låns.. Takk for påminninga:-)

Sigurd Olav Silset sa...

Det er da ikke noe rart ut er utrolig glad i dine to søte små! Ungene er det beste vi har!!

Anne sa...

Så nydelig dikt! Takk for at du delte det med oss. Jeg skal gi det videre til noen jeg vet vil sette prise på det.

MODERN COUNTRY sa...

Man blir jo helt varm i hjertet av dine små, og ikke minst dine ord. De er så skjønne og klart du elsker de overalt i denne verdenen!
Så flotte ord, til ettertanke. Takk Bo for at du ville dele, varm klem (",)

Lynetmor sa...

Så fine ord, dikt og bilder av de skjønne ungene :-)

Anonym sa...

Utruleg flotte bilder. Om du ikkje er fotograf så burde du kanskje vore det...
Vakre ord og endå vakrare barn. Kan ein ønske seg noko meir når ein har to friske og flotte barn? Eg trur ikkje det...

Anonym sa...

Det var utrolig pent sagt....

Livet er ikke det samme etter man har fått barn:)

Jeg er så imponert over bildene dine....en fryd for øyet

Mrs M sa...

Å så vackert, jag blir alldeles rörd...
Kram på dig

Laila sa...

Åååååå, de e så skjønne =)
Fekk ei lidå tåra i aua ja, snufs.... Nydeligt dikt og!

Store klem fra Laila

MODERN COUNTRY sa...

Så deilig at du endelig kan få det kjøkkenet du vil ha! Ja, jeg ønsker meg en mer landelig stil jeg da. alle de kjøkkena jeg allerede har vist inspirasjons bilder av tidligere. Ja, man får ta det man har så lenge. Men neste år kanskje? Jo det skal jeg fortelle deg, de trappene tar nesten livet av oss! Ja, 110 kwm. er fordelt på 3 etg. så det er smalt og høyt her. Samboeren min sklei jo i trappa og brakk håndleddet for 2 år siden. Ja, holdt nesten på å snuble over katta her om dagen. Ja, detter man så er det gjordt altså..Jo, du får ha en god natt, nå skal jeg straks lalle her, klem (",)

Anne sa...

DETTE er morsfølelse med stor M !!!

Tror vi alle mødre føler det helt på samme måte. Ingenting er så viktig som ens eget barn, slik blir det til vi trekker vårt siste pust...

Men vi har dem jo, på en annen side, også bare litt til "låns", en vakker dag skal de selv ut i den store verden og finne SITT liv.
Gruer meg litt til det jeg nå, selv om poden her bare er 14. En får sørge for at de får "gode læresetninger og minner i ryggsekken" til den fagen kommer...

I tillegg til masse av kjærlighet, DET kan man ikke få for mye av.

Ha en fin fin dag med dine to små.

Merete sa...

åhh..dei er så utruleg nydelege ungane dine :o)klart me sjåast i dåpen på søndag! gler oss!!!

lena sa...

Snille mamma du Bodil:) Kor ti kjem du heim så eg får kneppa di litt? Klem

Evelinas hus sa...

Sånt känns i hjärtat! Vilka söta barn du har.
Caroline

Hem och Lycka sa...

Vilken söt kommentar och superfina bilder!

Silkeline sa...

Så nydelige barn! Ikke rart man elsker disse så høyt!...barna er jo det kjæreste vi har:)
Nydelig dikt også. Vi trenger å minne oss selv på at livet er har og nå, ikke noe som kommer senere når vi har tid. Takk for flotte bilder og flotte ord:))

Anonym sa...

Så nydelig. Måtte tørke en tåre her. Hver dag er viktig. Hver stund.

Fru Grön sa...

Vilka fina foton du har tagit på din barn. Och vilka söta barn!

Granne med Selma sa...

Underbara barn! Vilka kommentarer de kan ge :-) När min son var liten viskade jag i hans öra: Jag älskar dig vännen! Då svarade han i en gäspning: Jaa mamma, jag vet!

Först tänkte jag att han inte brydde sig om vad jag sagt, men sen slog det mig att jag borde vara glad och stolt över att mina barn vet att deras mamma älskar dem. Det är den största gåva vi kan ge dem, eller hur?
Klem