torsdag 10. mars 2011

K A F F I M A S K I N


På kvinnedagen var eg på eit veldig kjekt oppdrag i Rosendal.
*Kjempekjekt oppdrag der motivet måtte klatra opp på taket... :-)

Til poenget: Sist gong eg var i Rosendal kom eg over den knallfine kaffimaskina Francis Francis X7 på butikken Årmann. Eg er ikkje akkuratt ei "kaffikjerring", men så er det jo noko med det at mange gjester er det... (god på å finna unnskyldningar for eit innkjøp).
Kjempefine maskin som er best i test, og som passar ganske så godt til resten av kjøkkenet. Syns eg. Basta. Bom. :-)

Så nå er maskina mi, eller rettare sagt vår!
...eg får eg vel berre øva meg på å lika kaffi...
:-)


Ha ein gode kaffi kveld!


Eit kjekt tips:
I N S P I R A S J O N !

14 kommentarer:

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

hi-hi! fin maskin og fint kjøkken :) klem

FJELLBY sa...

Suuuuuperfin!!
francis francis står høyt oppe på ønskelisten min (i creme eller isblå kanskje) :)


Klem Lise

Linda - HJERTEHUSET sa...

Du stakk vel innom den nydelige butikken stemning når du var i Rosendal?
Fin kaffimaskin:-))
Klem Linda:-)

BO sa...

Hei!
Ja, er alltid innom Stemning! Men denne gongen hadde eg så grådig lita tid, så vart kun ein superrask tur innom Årmann for å kjøpa maskina! :-)

(eddas) sa...

Stilig:)
klemklem

marian sa...

Visst e maskjino fine! Kjemme t å bli ein resar på kaffikoking - og drikking - du! Heldiggrisen du som har BESTLITE-lampe òg! Sånn ønskje eg meg!

Eg e spent på resulte av oppdrage du va på...

Helsing hu på takje!

marian sa...

Visst e maskjino fine! Kjemme t å bli ein resar på kaffikoking - og drikking - du! Heldiggrisen du som har BESTLITE-lampe òg! Sånn ønskje eg meg!

Eg e spent på resulte av oppdrage du va på...

Helsing hu på takje!

Mjuka sa...

Den är ju så grymt snygg den där espressomaskinen!!!
Ha en fin kväll!
Kram Malin

Meir enn tusen ord sa...

Den var lekker ja.

Kristian fra Veaplan sa...

Gratulerer med ny maskin ;) Riktig lekker var den. Selv har jeg klart meg i mange år med gode kaffebønner, en liten kaffekvern og min trofaste presskanne i aluminium fra Bodum.

Mange gode morgener til deg ;)

Åpent^hus sa...

jeg kommer gjerne innom for en kaffi når du har fått øvd deg litt! ;)

mali-mo sa...

Ååååå, så fin! Jeg er klar for kaffi!!!

Bestlite. Sukk (misunnelig på den aller minst fæle måte).

Her våknet jeg akkurat på sofaen med lille tjukkebollen på armen ;) Ha en flott kveld!

In my house sa...

OOOOOHHHHHhhh, tjusiga bilder, gillar lampan oxå,,,, mmmm, fint.. kram josse

Haust sa...

Knallfin! Den tek seg flott ut i det nydelege kjøkkenet ditt!

God helg! :)