fredag 12. mars 2010

Tull & Tøys

Litt tøys og tull på morgonkvisten før levering i
barnehagen kan vera kjekt å dokumentera
for framtida.
Med bringebærtrut så ser vel minstemann ikkje så
veldig happy og nystrøken ut,
men skinnet bedrar (iallefall humøret)...

...ingen får iallefall daddo til å le meir enn han!

Mange gonger (iallefall før eg fekk ungar)
så tenkte eg at det er foreldra som formar ungane 100 %.

Å nei du...
Mi erfaring er at ungane som kjem til verda har
sin eigen personlegdom.
Våre to er så ulike. 
Unike heiter det! 

Av og til ser eg på dei (spesielt vetle poden)
og lurar på om eg verkeleg har fødd han!!!
Storesøster kan eg kjenna meg meir igjen i,
om det kan nå skurra der og...
 :-)

Den knallfine buksa daddo har på seg er av merket MeMini.
Eg har kjøpt mi på den knallkoselige butikken Litle Blå.

Ha ei god helg!

14 kommentarer:

Anita fra hjerterommet sa...

Livlige herlige bilder av barna dine, slike morgen stunder er gull verdt:)

Fru Fly * Heidi sa...

Helt nydelige bilder fulle av liv! De er jammen skjønne de BO-ungane;) Harald Eia sitt nye program på NRK tok forresten opp dette med arv vs. miljø (for n`te gang) og der mente hardnakkede amerikanske forskere at arv mye mer å si enn det man har antatt til nå. Om det stemmer slår det beina under enormt mange teorier og tanker om sosialisering, imitasjon og læring. Det kommer nok til å forskes på i all fremtid uten at man finner svar, men spennende er det uansett. Og på våre egne barn kan vi jo forske litt selv:) God helg. Klem Heidi

Sommerlyst sa...

Å så flotte bilder - av noen skikkelige hjerteknusere!!

God helg!!

klem

Drømmen om en fremtid sa...

Så flotte barn du har Bodil.

mi-rachel sa...

å så herlige bilder og innlegg.
merker og at ungene mine er født med personlighet..og talenter/evner som vi foreldre ikke har lært/stimulert de til.
gøy å oppdage:)

ESMERALDAS HJERTE sa...

Hei:)

Jeg blir HELT MÅLLØS JEG....hEEEEEELTTT nyyyyyyyyydelige bilder.....Det første der er så nyydelig at jeg får gåsehud....

TAKK!

Gina sa...

Å syltetøytrut er så herligt! Kjempefine bilder! Ingenting er bedre enn ungar i godt humør på morgonkvisten:)

God helg!

Vh Gina

Fotograf Trine Bjervig sa...

Så hærlige livlige bilder :)
Ha en god helg :)

Inger Johanne sa...

Så koslige bilder! Og knallfine bukse:-)

Ha ei flotte helg!

Vicki's Bit-o-earth sa...

Soooo Darling!!!

Fru Tankefull sa...

Ja den kjenner jeg igjen! He he. Enig med deg:-) De blir virkelig født med personligheten sin! Nydelige bilder du viser oss!
Ønsker deg en nydelig helg!
Klem, Susanne

Anonym sa...

hei herlige barn du har:) har like dann bukse på mi datter mn kan jg spør hvor du har kjøpt den genseren inni det var kjempe søtt...
du har en super blogg å kjempe flink til å ta bilder;)

LIVS LYST sa...

For noen fantastisk skjønne bilder og UNGER!!!

Liv

Berthas Oldebarn sa...

Så herlig levende Bodil! Fantastisk skjønne barn du har!
Klem Hege