torsdag 14. mai 2009

Anbefalast!



Forrige innlegg kunne nok også virka som eit anbefalingsinnlegg om at dykk må besøka den nye interiørbutikken, frk.Lande. Egentlig var forrige innlegg ein anbefaling om at dykk må bruka BO design & foto...! :-)
Så derfor, (trommevirvel), eg herved anbefalar dykk alle å ta turen til vikjo! Frk. Lande er ein butikk som anbefalast på da varmaste!
Annonsa øverst fann dykk i Sunnhordland i dag, som viser at det er tilbod på puter hos frk. Lande i dag. Eg har vore der å møtt kjekke "bloggesøstre", men taut så masse at eg må tilbake for å kjøpa puter!
Ikkje nok med det (det skjer her på Stord), i dag opna enda ein kjekk butikk på vikjo, med navnet Kvist & Kvast. Der skal eg å kjøpa lavendel! Eg gler meg! :-)
MELDING frå soon to be Frue: Rebekka ynskjer seg ALT i frå frk. Lande...

9 kommentarer:

Jannicke sa...

..synd butikken ligger litt langt borte..Ser de har mye fint!
Ps : jeg vil gjerne bruke Bo Design og Foto... har du fått mailen?? Vil gjerne avtale tid vet du ;o)
Klem J.

Lisas hjem og skatter sa...

Innbydende og lekker butikk :)

Den gode feen sa...

he he he, Rebekka - den er notert :)

Anonym sa...

Stiiiiilig butikk og profilering. Du e flinke dama Bodil :-)

Me kan vel gå å shoppa ilag ein dag reknar eg med...

Putti :-)

Min Still By Maia sa...

Takk for koselig hilsen. Du så sikkert at jeg gav deg litt "honnør" i innlegget med konkurransen :)

Den butikken så bare helt "råfin" ut! Logoen var helt skjønn. Du er så flink!!!

Klem fra Maia

Kristin sa...

Oh I will drop by the store later and check out the lovliness! :) I wish I could! Pretty items!

Hope your day is yummy and full of inspiration!

Karna sa...

Du har iallfall gjort en kjempe flott jobb med logo og skilting av butikken, den ser lekker ut....Masse lykke til, håper på flere små og kjekke butikker....

Tante Mimmi sa...

Hei på deg!
Ja..me skravla vel slik att me ikkje rakk å sei "hade" ;) Sånn Kan det gå!(gjer det no!)
Veeldig kos!!!
Sjåast snart att då! Du var ledig? 2015..203..???
God 17 mai! Reknar med nokre flott bileter frå deg!

DRÖMHUSET sa...

Du har en så härlig och inspirerande blogg och har ett underbart vackert hem! Och bilderna du tar... suck så fina :-)

Tänkte höra om du vet vart tallrikshyllan på bilden från den fina butiken kommer ifrån? (vilken leverantör?) Är precis en sån som jag letat efter, den är så otroligt fin :-)

Kram Sofie