onsdag 18. mars 2009

Kjøkken på trykk i Vakre Hjem

I dag kom tre eksemplar av Vakre Hjem & Interiør heim til meg, tilsendt frå VHI. Litt sånn skummelt å kikka gjennom bladet, men også litt spennande. Bileta vart tatt i juni i fjor, så mykje har jo skjedd på dette kjøkkenet sidan då. Men, men...

Det er ikkje berre mitt kjøkken som er i bladet, men også Annettes Hus, som har denne bloggen. Så då er det altså to stk frå blogglandia som er på trykk! Det er jo gøy! :-)

Så viss dåke vil sjå meir, så løp å kjøp. Bladet kjem i butikkane i morgon!

Ha ein fin dag! Nå skal eg setta meg ned å sjå gjennom bladet fra byrjing til slutt...

30 kommentarer:

mi-rachel sa...

så spennende.
jeg iler til butikken :)

Jannicke sa...

Som jeg skrev i mail til deg :
Virkelig nydelig!
Gratulerer SÅ masse, Bodil!
Sikkert litt skummelt, ja -
men jeg håper du er fornøyd selv!
Det ville ihvertfall jeg vært!
klem fra J.

Hem och Lycka sa...

Vad roligt, grattis! Ska bli kul att se.

kram

Anonym sa...

Så kjekt...skal ut å kjøpa da i morgon. Blad nr.2 2009, slik eg forstår det... :-) gler meg...

putti

Kristin sa...

Love this! Beautiful image. Pretty place.

A home far away sa...

Ahhh så spännande, tyvärr kan jag ej få den tidningen här.

PS köket är sååååå fint!

Kram Gunilla i Singapore

Den gode feen sa...

Fekk det i posten i dag - knallfint og kjempekjekt å sjå! Stlt øve å kjenna deg :)

mali-mo sa...

åååh, så flott da! Ser ut som en fin reportasje! Gleder meg til å se! Jeg står som førstemann i bladkiosk-køen imorgen ;)

Marianne sa...

Så gøy! Skal sette meg og lese nå : ) Savner forresten de fine "hjemme-hos" bildene dine! Regner med det er travle tider for deg også, og et er jo bra.
Klem fra Marianne

Anonym sa...

Hei kompis! Gratulerar så masse med reportasjen! Ser veldig fin ut! Gledar meg til å komma på besök i sommar; då skal me kose oss med deilige kaker (uten kokkus)og ei panna med pölser i kjökkenet ditt ;-)Stor klem frå Ingrid

Lenas hjem sa...

Hei. Så spennende! Jeg ble så skuffet da jeg hentet posten idag og så at ikke bladet var kommet. Det kommer vel i morgen da, postforsinkelser her i Nord. Har abbonert på bladet siden det kom ut, synes det er så mye flott!! Håper det er greit at jeg legger deg til siden min. Nydelig blogg du har.

Lena

lena sa...

Ser knallbra ut...ska kosa meg med bladet i måro:) Klem

Tove sa...

Gjett om eg gler meg!!!! Tråla alle butikkane på leiting etter bladet i dag, utan hell.... Skal vel kunne smøre meg med tolmod og vente til i morgon...

La berre sommarfuglane dine sveve og kvitre - dette ser vakkert ut!!!

Photo-Me-Life sa...

OIOIOI, så spennende. Gud a meg, dette må jeg jo kjøpe. Bildene så bærre lækkert ut i allefall.

Fire Hjerter sa...

Ja, det må jeg selvsagt kjøpe.
Gleder meg til å se de flotte bildene.

Anette {foreldremanualen} sa...

Så gøy - gratulerer! :-D

Bitteliten sa...

Så spennende! Gratulerer med flotte bilder! Lekkert kjøkken du har også da!! ;)

Ingrid sa...

Gratulerer med ditt kjøkken i bladet - jeg fikk det i posten i dag. Skal kose meg med det nå!
Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Eit nydeleg bilde av ei herleg og feiande flott jenta. Ho har svung over seg, ser fri og målretta ut der ho nesten dansar i veg! Kjempebilde!!

MeyBiMe sa...

Kjempekoselig å lese om deg i bladet i dag :-) Og som vanlig...Masse flotte bilder!!!!!!!

Nina i Paradiset sa...

Da vet jeg hva jeg må skaffe meg i morgen!
Det øverste bildet var bare herlig!

Klem

Minnelita sa...

KJEMPKULT! Rett og slett. ;D

Anonym sa...

Utrolig gøy med kjøkkenet ditt i Vakre hjem, utrolig bra! Gratulerer med det, du har all gunn til å være fornøyd & smile!
Nattaklem

Prinsesse Elin sa...

GLEDER MEG SOM EN UNGE TIL Å FÅ BLADET HJEM!!! Å så kjekt det skal bli. Bildene som du viser ser iallfall lovende ut:O)

Millas hem sa...

Hej!

Ser fram emot att se bilderna!
Ska köpa den idag!

Kram Camilla

elisabeth sa...

Knallbra, og bildet øverst her er jo helt rått! Digger kjøkkenet ditt, og regner med det ikke er siste gang vi ser noe fra deg i dette bladet;) (og andre for den saks skyld...hehe)

PS! Og joda, det kjem npke i posten en eller annen dag;)

Livy sa...

Gleder meg til å kjøpe bladet i dag:-)

Mia sa...

Gratulerer så masse med en fantastisk nydelig reportasje. Kjøkkenet deres er en drøm, og bildene dine så utsøkt vakre. Jeg regner med at du får et dryss av henvendelser heretter angående interiørfotografering.

Anna sa...

Bildene – og kjøkkenet – var rett og slett nydelige :) Første saken jeg leste :) Artig artig! Så jo at vi har flere av de samme detaljene på kjøkkenet: likt kjøkken og vask fra ikea, og sort dør :) Jeg har desverre ikke Smeg da, men silker hver gang jeg kjører forbi Danmarksplass – der står det en utstilit i en av vinduene *sukk*

Anna

Ingunn sa...

Så supre bilder (kjøpte bladet i dag jeg) og blogg. Ha en fin helg. :-)