mandag 27. oktober 2008

Rett Hjem







Sist fredag var eg på fotografoppdrag for det inspirasjonrike bolig- og interiør magasinet, Rett Hjem. Bladet har eit opplag på heile 125.000 eksemplar! (Til samanlikning så har Vakre Hjem & Interiør eit opplag på 70.000 stk). Rett Hjem blir utgitt gratis til alle husstandar i Bergen, Fjell, Askøy, Stavanger, Sola og Sandnes. Dei som ikkje bur i desse kommunane kan lasta bladet ned på heimesida (der ligg alle utgåvene). Bladet er framtidsretta og stadig i utvikling!
Min jobb var fotografering til neste nummer; JULENUMMERET! Oppdraget var heilt fantastisk kjekt!!! Eg fekk nemleg jobba saman med ein utrulig dyktig stylist. Motiva bugna og fristelsane var store... :-)
Bilete øverst viser desse knallfine adventstala som eg fekk av stylisten. (Eg ville kjøpa dei altså!).
Det blir spennande å sjå kva bilete redaksjonen ynskjer å bruka. Eg skal gi eit lite vink når bladet er ute til distribusjon...eg både gler og gruar meg! Mest gledar meg altså... :-)
Ha ein kjekke mandag!

16 kommentarer:

mali-mo sa...

Nei, kor artig! Du får stadig flere flotte oppdrag ser eg, så utrolig kjekt at butikken går bra då!!! Ikke rart det, flinke jenten. Gleder meg på dine vegne Bodil ;) Skal bli løye å få bladet i postkassen (venter i spenning).

Ha en kjempefin dag!

Henriette sa...

Høyrest ut som drømme oppdraget:)
Ser ut som om du har det travelt for tida, og det er jo særs bra når ein driv for seg sjølv:0)

Eg er dette i dasa, og dett i pappen, så eg har sendt ungane i barnehagen, mannen på jobb, og kosar meg med te, otrivin, paracet og lesestoff. Dippi!!!!:(

Ha ein flott mandag:)

tinemor sa...

Nei så spennende!!!
Gleder meg til å se-
Ha en super mandag

MeyBiMe sa...

Å eg gleder meg masse til det kommer nå :-D
Blir nok sikkert bra!!!!!!

Miss.T sa...

Så kjekt at du fikk det oppdraget!! masse god reklame for deg : ) knallkjekt det bladet, gleder meg til det kommer i postkassa.. .henter alltid masse inspirasjon derfra.

BO sa...

Ja, det var kjempekjekt at eg fekk oppdraget! Iallefall kjekt når tilbakemeldingen frå oppdragsgivar er kjempepositiv! :-)

...men det er ikkje ei raud jul...

[ barn i heimen ] sa...

Så kjekt!!! Gratulera med flott oppdrag!

Og tusen takk for tipset om "Rett hjem" - ser de kan lastes direkte ned fra hjemmesiden!

God mandagskveld!!

Fridashus sa...

Oi, så kult! Jeg har sett at du er råflink med kameraet! Godt tips at man kan laste ned magasinet!! Takk!

Den gode feen sa...

Skamgledar meg til å sjå resultatet av radarparet in action :) Eg har alltid digga Rett Hjem og er overlukkeleg å få det i postkassa :) Klem frå Linda

Ingunn sa...

Så artig!Håper jeg får sett bladet!;)
Klem Ingunn

Karna sa...

Så gøy Bodil, det skal jeg plukke med meg når det kommer ut...får det ikke i postkassen, men har mine kanaler allikvell...hi,hi...

Så mange fine inlegg du har hatt, mange nydelige bilder, fantastisk fine kirke bilder av mollo....kjempe søt!

Jeg hadde min lille niese på 5 år på besøk i helgen, og hun pynter og pynter seg...Er så fornøyd med seg selv, og roper på meg, "Ble du oberberasket nå......siden jeg er så fin?" Er en hjerteknuser!

Fru Fjeldhammer sa...

Surre hode meg, la inn innlegg lenger ned om lykke til med foredrag.. men det har du vel unna gjort og det gikk vel sikkert også aldeles bra!!

Flotte bilder du viser..
Ha en fin dag..

Anna sa...

Så artig, stilig! Går det ann å få kjøpt tallene i en butikk og? Hadde vært så kjekt om du hadde lyst til å dele noen fototips med oss :) Gjerne hvordan du tar bilder inne; lysbruk ol.
Anna

MODERN COUNTRY sa...

Tusen takk for hyggelige hilsner Bo! Du vet jeg mener akkurat det samme om deg og enda litt til. I mine øyne er du eneståendes!!

Gratulerer med nye oppdrag, det er så gøy for oss å ta litt del i din hverdag. Bildet på toppen for Jysk gav meg følelsen! Bare Pass på så du ikke blåser ned fra høye "fjell" ! :))

God klem

BO sa...

Nei, eg held beina godt planta på jorda, for det er både opp og nedturar... :-)

Unknown sa...

Høyrest ut som om du har hatt det knallgøy...
Må innom den heimesida der og kike, ja:0)